صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده حفاظ دیوار نخل مرداب با رنگ آمیزی بی نظیر و امنیت منحصر به فرد

نرده حفاظ دیوار نخل مرداب می تواند امنیت بی نظیری را برای مشتریان به ارمغان آورد زیرا در این حفاظ تراکم میلگردها به گونه ای است که اجازه عبور را به سارقین نمی دهد. حفاظ نخل مرداب به دلیل تعدد گل های موجود روی شاخه های خود، از امنیت زیادی برخوردار است. حفاظ دیوار نخل مرداب در رنگ های مختلفی تولید می شود که نظر مشتریان در این زمینه اعمال می شود. رنگ های معمول نرده حفاظ دیوار نخل مرداب از سفید گرفته مشکی یا قهوه ای سوخته، طلایی و .... متفاوت است. رنگ های به کار رفته در ساخت نرده حفاظ دیوار نخل مرداب رنگ های کوره ای الکترواستاتیک است که مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی دارند.

نرده حفاظ دیوار نخل مرداب

 

ابعاد طولی حفاظ دیوار نخل مرداب یک متر است این نرده باید به فاصله های دقیق در کنار هم چیدمان شوند تا در نهایت یک ریتم اصلی و زیبا را ایجاد کند که هم نمای خانه شکیل شود و هم امنیت برقرار شود. وزن حفاظ دیوار نخل مرداب در هر متر بین 30 تا 35 کیلوگرم است. نرده حفاظ دیوار نخل مرداب بین ارتفاع 60 تا 120 سانتی متر متغیر است که براساس نظر مشتری تعیین می شود. در صورتی که به دنبال خرید یک نرده حفاظ ایمن و در عین حال قیمت مناسب هستید، نرده حفاظ دیوار نخل مرداب بهترین انتخاب است.

قیمت حفاظ دیوار نخل مرداب

قیمت حفاظ دیوار نخل مرداب براساس فاکتورهای مختلفی تعیین می شود. توجه داشته باشید که حفاظ دیوار نخل مرداب براساس ابعاد مانند ارتفاع، تراکم و همچنین نوع رنگ آمیزی یا جوشکاری تعیین قیمت می شود. برای مثال استفاده از رنگ های کوره ای الکترواستاتیک سبب می شود قیمت افزایش یابد زیرا این رنگ ها کیفیت بیشتری دارند. همچنین نوع جوشکاری در تعیین قیمت حفاظ دیوار نخل مرداب تاثیر گذار است. حفاظ نخل مرداب نسبت به سایر حفاظ ها دارای نقاط جوش بیشتری است. به عبارتی وجود گل های متعدد در روی این حفاظ دسترسی را به طور کلی غیر ممکن است و هیچ سارقی نمی تواند از لابه لای این حفاظ ها عبور کند. نرده حفاظ نخل مرداب به صورت کلی ایمن ترین حفاظ محسوب می شود. نرده حفاظ نخل مرداب را می تواند در هر رنگی سفارش داد. این بسته به نظر شما دارد که برای نرده حفاظ نخل مرداب از چه رنگی استفاده کنید. به طور معمول رنگ های سفید، مشکی، قهوه ای سوخته و... از رنگ های بسیار پرطرفدار برای نرده نخل محسوب می شوند.

لیست قیمت حفاظ نخل مرداب

 

قیمت حفاظ دیوار نخل مرداب

 

خرید اینترنتی نرده حفاظ دیوار نخل مرداب

نرده حفاظ دیوار نخل مرداب بهترین انتخاب برای برقراری امنیت ساختمان های شما است. با توجه به اینکه این نرده هم زیبایی و هم امنیت بالایی به همراه دارد در نتیجه شما می توانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. با توجه به اینکه ابعاد شاسی حفاظ نخل مرداب روی دیوار 1 متر است بنابراین باید این حفاظ با نظم و چیدمان اصولی به هم متصل شود تا بتوان شکل کلی این حفاظ را به دست آورد. به طور میانگین وزن حفاظ مدل نخل مرداب در ازای هر متری بین 30 تا 35 کیلوگرم است. هر شاسی باید از دو قسمت کناره به همدیگر متصل شوند که این امر نیازمند جوشکاری است. همچنین به ازای هر 3 تا 4 متر نیز باید پین روی دیوار تعبیه گردد تا استحکام حفاظ افزایش یابد. در صورتی که نصب نرده حفاظ روی دیوار به درستی انجام نشود، لرزش ممکن است سبب آسیب به قرنیز دیوار شود. برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

حفاظ نخل مرداب قیمت

 

قیمت نرده حفاظ دیوار نخل مرداب

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس