صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

لیست قیمت حفاظ نیزار دیوار باغ

از آن جایی که نرده حفاظ نیزار از نیزارهای موجود در طبیعت بهره برده است، بنابراین نما و جلوه ای زیبا را برای ساختمان فراهم می کند و در عین دیوار حیاط شما را همچون سدی محکم در برابر سارقین می سازد. محافظ دیواری نیزار یا نی زار بسیار طرحی زیبا و مسحور کننده داشته و حفاظت بی مثالی را فراهم می کند. تراکم حفاظ نیزار 8 الی 16 ردیف می باشد و طول هر شاخه 2 متر می باشد. ارتفاع نرده حفاظ مدل نیزار از 70 تا 120 می باشد. همچین عرض حفاظ از 40 تا 75 سانتی متر متغیر می باشد. این حفاظ به صورت آبشاری در شرکت تولید کننده نرده حفاظ ساخته می شود.

قیمت نرده حفاظ نیزار

 

حفاظ نیزار به گونه ای است که همه شاخه های آن به صورت مستقیم روی شاسی پروفیل نصب می شود، و همین امر سبب شده تا جوشکاری کمتری انجام شود. رنگ نرده نیزار یا حفاظ نیزار براساس سایر فاکتورهای ساختمان مانند رنگ درب حیاط و یا نمای ساختمان در نظر گرفته می شود، رنگ های الکترواستاتیک و پودری حفاظ نیزار یا آبشاری در آراد حفاظ ویژگی ممتاز این نرده ها را سبب می شود.

قیمت نرده حفاظ دیوار نیزار

لیست قیمت نرده بالای دیوار مدل نیزار یا آبشاری در ایران سازه به صورت به روز قرار دارد. قیمت نرده نیزار در این شرکت براساس تراکم ، وزن و همچنین میزان ضخامتی که برای میلگردها تعیین می شود متغیر است. نرده حفاظ دیوار نیزار با قیمت مناسب و طراحی شیک می تواند نمای خانه شما را زیبا جلوه دهد و همچون نگهبانی از خانه شما محافظت کند. در نظر داشته باشید که وجود حفاظ دیوار نیزار سبب می شود سه فاکتور مهم را با هم به همراه داشته باشید. قیمت نرده دیوار نیزار، زیبایی و همچنین امنیت آن بسیار مهم است. قیمت نرده نیزار در شرکت ایران سازه براساس نرخ اتحادیه تعیین می شود.

ارزان ترین حفاظ روی دیوار نیزار

 

  حفاظ دیوار باغ نیزار یا بوته

 

قیمت نرده حفاظ دیوار نیزار

نرده حفاظ دیوار نیزار می تواند خانه ای امن را برای شما فراهم کند. در نظر داشته باشید که زیبایی و همچنین کیفیت و قیمت مناسب حفاظ نرده نیزار می تواند خریدی هوشمندانه برای شما به ارمغان آورد. نرده نیزار برای دیوار یکی از زیباترین و شکیل ترین حفاظ های دیوار ویلا می باشد. البته در این شرکت انواع نرده مانند حفاظ شاخ گوزنی ،حفاظ نیزار، حفاظ سرنیزه ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ بوته ای و حفاظ نخل مرداب و.. تولید می شود. برای داشتن یکی از این نرده های امن و زیبا کافیست با شرکت به نام ایران سازه با سه دهه تجربه مفید تماس بگیرید. چرا ایران سازه ؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت) 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمت متغیر است(تنوع در کارها)

مدل های متنوع نرده روی دیوار نیزار شیک و جدید

 

خرید نرده روی دیوار نیزار با طراحی مدرن

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس