صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ دیوار نیزار با قیمت مناسب و طراحی عالی در شرکت ایران سازه

نرده حفاظ دیوار نیزار برخلاف حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای که در آن ها شاخه های کناری، برای امنیت بیشتر به سمت پایین خم شده اند، در نرده حفاظ دیوار نیزار شاخه های کناری به سمت بالا شکل داده شد اند. در نرده حفاظ دیوار نیزار شاخه های نرده به صورت مستقیم به شاسی جوشکاری می شوند. شاخه های اصلی از بالا به همدیگر جوش می خورند به همین دلیل نقطه اتصال جوش کمتری وجود دارد و از این رو امنیت حفاظ افزایش می یابد.

قیمت نرده حفاظ نیزار

 

در سایر حفاظ های دیوار نقاط جوش در زوایا زیاد است و اگر جوشکاری با الکترود روکش دار باشد، بعدها دچار پوسیدگی می شود. به طور کلی نرده نیزار به این دلیل که شاخ های کوچک کمتری دارد نقاط جوش کمتری نیز دارد و استحکام مدل را افزایش می دهد. نرده نیزار طرح خود را از نیزارهای زیبای طبیعت الهام گرفته است. برای اینکه بتوانید زیبایی را در کنار امنیت در کنار خانواده داشته باشید می توانید حفاظ دیوار نیزار را برای خود اختیار کنید. یکی از فاکتورهای مهم برای امنیت ساختمان این است که حفاظ دیوار را برای خود اختیار کنید. زیرا راه را بر سارقین سد می کند. شما می توانید با این نرده با ارتفاع و تراکم بالا سارقین را از ورود به خانه منع کند.

قیمت نرده حفاظ دیوار نیزار

نرده حفاظ دیوار نیزار با قیمت مناسب و طراحی شیک می تواند نمای خانه شما را زیبا جلوه دهد و همچون نگهبانی از خانه شما محافظت کند. در نظر داشته باشید که وجود حفاظ دیوار نیزار سبب می شود سه فاکتور مهم را با هم به همراه داشته باشید. قیمت نرده دیوار نیزار، زیبایی و همچنین امنیت آن بسیار مهم است. قیمت نرده نیزار در شرکت ایران سازه براساس نرخ اتحادیه تعیین می شود. در ایران سازه قیمت ها براساس نرخ مصوب و نهادهای نظارتی تعیین شده و از این رو با قیمت مقرون به صرفه وارد بازار می شود. نرده نیزار روی دیوار بهترین انتخاب برای مشتریانی است که به دنبال کیفیت و امنیت و قیمت مناسب هستند.

ارزان ترین حفاظ روی دیوار نیزار

 

  حفاظ دیوار باغ نیزار یا بوته

 

قیمت نرده حفاظ دیوار نیزار

نرده حفاظ روی دیوار نیزار طرح خود را از نیزارهای زیبای طبیعت الهام گرفته است و از این رو طبیعت را به خانه شما دعوت کرده است. در نظر داشته باشید که وجود حفاظ شیک و جدید نرده نیزار روی دیوار خانه شما سبب افزایش زیبایی نمای خارجی دکوراسیون می شود. حفظ نیزار یکی از قابل اعتماد ترین نرده حفاظ های روی دیوار در بحث محافظت در منزل است حفاظ نیزار را با مشاوره گروه صنعتی ایران سازه تهیه کنید. چرا ایران سازه ؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت) 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمت متغیر است(تنوع در کارها)

مدل های متنوع نرده روی دیوار نیزار شیک و جدید

 

خرید نرده روی دیوار نیزار با طراحی مدرن

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس