صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ دیوار نیزار با قیمت مناسب و طراحی عالی در شرکت ایران سازه

حفاظ نیزار از انواع مختلف حفاظ دیوار به شمار می رود که برای افزایش امنیت ساختمان ها بسیار مهم و ضروری است. این حفاظ شبیه حفاظ نیزار های طبیعت بوده و تنوع، زیبایی و امنیت را به طور کامل برقرار می کند.

قیمت نرده حفاظ نیزار

 

برای ساخت نرده حفاظ دیوار نیزار از میلگرد شماره 10 استفاده شده تا به اندازه کافی امنیت را افزایش دهد. همچنین ارتفاع و عرض و تراکم میلگردهای آن متغیر است تا مشتریان با نظر خود بهترین حفاظ دیوار را انتخاب کنند. حفاظ نیزار از لوکس ترین حفاظ ها به شمار می رود. تراکم حفاظ نیزار 8 الی 16 ردیف می باشد و طول هر شاخه 2 متر می باشد. ارتفاع نرده حفاظ مدل نیزار از 70 تا 120 می باشد. همچین عرض حفاظ از 40 تا 75 سانتی متر متغیر می باشد.

قیمت نرده حفاظ دیوار نیزار

نرده حفاظ ها معمولا بر طبق سفارش مشتری ساخته می شوند و در اندازه های مختلف قابل تولید هستند. به طور کلی سایز حفاظ دیوار نیزار برای ارتفاع 100-120 سانتی متر و عرض براساس ارتفاع از 50-70 سانتی متر و ضخامت براساس قطر میلگردها 10-12 میلی متر است. همچنین شاسی یا از پروفیل 40*80 یا 40*60 از تسمه 4 یا 5 و سپر 3 یا 4 بعنوان شاسی استفاده می شود.

ارزان ترین حفاظ روی دیوار نیزار

 

  حفاظ دیوار باغ نیزار یا بوته

 

قیمت نرده حفاظ دیوار نیزار

حفاظ نیزار با ارتفاع 100 سانتی متر -120 و 140 سانتی متری تولید می شود که همین امر یکی از فاکتورهای موثر در قیمت نرده حفاظ دیوار نیزار است. فاکتورهای موثر در قیمت نرده حفاظ دیوار نیزار شامل، عرض، تراکم، نوع شاسی و متریال استفاده شده برای ساخت نرده حفاظ نیزار است. به صورت کلی قیمت حفاظ نیزار بسته به وزن هر متر طول دارد ، حفاظ نیزار نیز از این قاعده پیروی میکند. طور کلی قیمت حفاظ نیزار نسبت به سایر نرده حفاظ های روی دیوار با توجه به تمهیدات امنیتی از قیمت مناسب تری برخوردار است انتخاب نوع حفاظ، ارتفاع، عرض و تراکم آن نیازمند داشتن تجربه و دانش کافی در این زمینه است. کارشناسان ماهر و مجرب ما آماده اند تا به صورت رایگان در محل شما حضور یابند و شما را در جهت انتخاب بهترین گزینه یاری دهند. جهت تماس با کارشناس فروش با شماره تلفن09127716460 تماس بگیرید. چرا ایران سازه ؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت) 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمت متغیر است(تنوع در کارها)

مدل های متنوع نرده روی دیوار نیزار شیک و جدید

 

خرید نرده روی دیوار نیزار با طراحی مدرن

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس