صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده حفاظ نیزار با قیمت بسیار عالی و طراحی مدرن در شرکت ایران سازه

اگر قصد خرید نرده حفاظ دیوار دارید که هم زیبایی و هم امنیت بالایی داشته باشد پیشنهاد ما به شما نرده حفاظ دیوار نیزار است. نرده حفاظ دیوار نیز یکی از پرفروش ترین پارچه های موجود در بازار ایران می باشد این نرده حفاظ ارتباط تنگاتنگی با نی زار های موجود در طبیعت دارد بنابراین می تواند زیبای بسیار خاصی را روی دیوار خانه شما القا کند. از طرف دیگر با توجه به ارتفاع و تراکم و شکل خاص نرده حفاظ نزار ورود سارقین غیر ممکن میشود.

قیمت نرده حفاظ نیزار

 

به عبارتی نرده حفاظ دیوار نیزار مانند نگهبانی از جنس آهن آلات است که روی دیوار خانه شما نگهبانی می دهد و از ورود سارقین فرصت طلب جلوگیری می کند. نرده حفاظ دیوار نزار در ارتفاع و تراکم های بسیار متنوعی تولید می شود همچنین رنگ آمیزی آن بر اساس سلیقه مشتری تعیین می گردد مشتریان بر اساس نمای خارجی ساختمان خود می توانند یکی از انواع مدل های حفاظ دیوار نیز را انتخاب کند البته که پیشنهاد ما نرده حفاظ دیوار نیزار است زیرا زیبایی آن بسیار خاص و جالب است.

قیمت نرده حفاظ دیوار نیزار

نرده حفاظ دیوار نیز امنیت بسیار بالایی را برای ساختمان شما به ارمغان می آورد البته که هدف از خرید این حفاظ دیوار امنیت ساختمان است ممکن است برخی از افراد به دلیل قیمت از خرید این نرده حفاظ دیوار خودداری کند بهتر است توجه داشته باشید که در شرکت ایران سازه قیمتها بر اساس نرخ اتحادیه و تعاونی تعیین می گردد بنابراین شما می توانید با هر بودجه ای که دارید از این شرکت اقدام به خرید کنید. درشرکت ایران سازه خبری از گرانفروشی نیست و قیمت بسیار مقرون به صرفه و ارزان و با کیفیت بالای متریال ارائه می‌شود. از طرف دیگر قیمت نرده حفاظ دیوار نیزار به ارتفاع و تراکم و همچنین ابعاد مورد نظر بستگی دارد.

ارزان ترین حفاظ روی دیوار نیزار

 

  حفاظ دیوار باغ نیزار یا بوته

 

خرید اینترنتی نرده حفاظ دیوار نیزار

نرده حفاظ دیوار نیزار با قیمت بسیار عالی و مقرون به صرفه در شرکت ایران سازه ارائه می‌شود. شما می توانید با هر بودجه ای که دارید از این شرکت اقدام به خرید کنید و از طرف دیگر نرده حفاظ دیوار نیز را بدهید تراکم و طرح خاصی که دارد امنیت بسیار زیادی را برای ساختمان شما به ارمغان می آورد. توجه داشته باشید که خرید نرده حفاظ دیوار نیز آن یک راه برای افزایش امنیت ساختمان است شما می توانید با خرید این حفاظ اموالتان را در برابر سارقین فرصت‌طلب حفظ نمایید. برای تماس با کارشناسان فروش میتوانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. چرا ایران سازه ؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت) 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمت متغیر است(تنوع در کارها)

مدل های متنوع نرده روی دیوار نیزار شیک و جدید

 

خرید نرده روی دیوار نیزار با طراحی مدرن

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس