صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ نیزاری روی دیوار یعنی زیبایی بی پایان

قیمت نرده حفاظ نیزار

 

برای اینکه شما هم مانند اکثریت افراد بتوانید دیوار خانه خود را با حفاظ یا فنس فلزی محفوظ کنید. بهتر است این مطلب را بخوانید. نرده روی دیوار طرح نیزار، زیبایی باغ یا ویلا شما را دوچندان می کند. یکی از مهمترین مواردی که باید برای خرید نرده حفاظ نیزار در نظر داشته باشید این است که این محافظ سبب می شود تا هیچ سارقی به خود اجازه عبور را ندهد. نرده نیزار طرح و مدل خود را از نیزارهای طبیعت به الهام برده است. با وجود این نرده های سربه فلک کشیده در روی دیوار دیگر نگران ورود هیچ جنبده ای به منزل خود نباشید. از دیگر مزایایی که این نرده دیوار زیبا برای شما به ارمغان می اورد این است که با طرح خاصی که دارد سبب شیک شدن نمای ساختمان شما می شود.

یکی از جنبه هایی که باید برای حفاظت از دیوار خانه خود در نظر بگیرید این است که نرده فلزی روی دیوار را نصب کنید. به خاطر داشته باشید که امنیت هزینه نیست. شما با پرداخت هزینه اندکی می توانید امنیت خانه خود را فراهم کنید. قیمت حفاظ نیزار در آراد حفاظ بر مبنای نرخ اتحادیه است و قیمت ها مناسب می باشد.

قیمت نرده حفاظ دیوار نیزار

در ایران سازه قیمت حفاظ ساختمان براساس نرخ اتحادیه تعیین می شود. لیست قیمت به روز حفاظ نیزار در ایران سازه سبب شده است تا مشتریان بتوانند با مراجعه به سایت قیمت روزانه نرده نیزار را مشاهده کنند. نرده حفاظ روی دیوار به طرح نیزار از قیمت خوبی برخوردار است. با توجه به این که این حفاظ از زیبایی و جلوه خوبی برخوردار است و هم اینکه با کیفیت عالی تولید می شود. قیمت ان نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد. زیرا این حفاظ طبق نرخ مصوب اتحادیه تولید می شود. با توجه به اینکه تراکم و ارتفاع نرده دیوار نیزار روی قیمت آن موثر است شما می توانید لیست قیمت به روز را براساس تراکم و نمره میلگرد در سایت آراد حفاظ مشاهده کنید. توجه داشته باشید که این شرکت، قیمت حفاظ را براساس نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می کند.

ارزان ترین حفاظ روی دیوار نیزار

 

  حفاظ دیوار باغ نیزار یا بوته

 

نتیجه گیری از خرید نرده روی دیوار مدل نیزار

حفاظ اهنی نیزار یکی از بهترین و امن ترین محافظ های دیوار است. در نظر داشته باشید که چیدمان حفاظ دیوار بسیار مهم است. برای مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره 09127716460 در تهران تماس بگیرید. چرا ایران سازه ؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت) 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمت متغیر است(تنوع در کارها)

مدل های متنوع نرده روی دیوار نیزار شیک و جدید

 

خرید نرده روی دیوار نیزار با طراحی مدرن

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس