صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده حفاظ نیزار تنها به امنیت می اندیشد.

قیمت نرده حفاظ نیزار

 

از آن جایی که حفاظ روی دیوار به خصوص حفاظ مدل نیزار سعی برا شیک و مدرن جلوه دادن دیوار خانه شما را دارد. بنابراین خرید این نوع نرده یا حصار آهنی علاوه بر اینکه زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد تضمین کننده قیمت هم هست. خانه ای به شکوه مندی تیغ های سر به فلک کشیده نیزار و همچنین امنیتی بی حد و اندازه سبب شده تا این طرح حصار آهنی به یکی از پرفروش ترین ها تبدیل شود.

زیبایی نیزار که الهام گرفته از نیزارهای زیبای مرداب می باشد. توانسته است جلوه ای وصف ناپذیر را به دیوار ها ببخشد. اما امنیت آن با توجه به تراکم بالایی که دارد مثال زدنی است. اما کیفیت! کیفیت آن را ایران سازه تضمین می کند زیرا از رنگ های خاص کوره ای برای رنگ آمیزی استفاده می شود. همچنین تکنسین ها برشکاری ها را به طور ظریف انجام داده و علاوه بر این ها متریال اولیه بسیار مرغوب می شود.

قیمت نرده حفاظ دیوار نیزار

از ان جایی که ایران سازه با نیم قرن تجربه توانسته جایگاه خوبی بین مشتریان داشته باشد، بنابراین بر این شدیم تا قیمت های مقرون به صرفه را در کنار کیفیت مطلوب ارائه دهیم. تراکم و وزن حفاظ نیزار آبشاری دیوار در ایران سازه قیمت منصفانه ای دارد زیرا براساس نرخ اتحادیه تعیین می شود. حفاظ نیزار دیوار حیاط معمولا تراکمی بین 8 الی 16 ردیف دارد. ارتفاع نرده روی دیوار مدل نیزار معمولا 70 الی 120 سانتی متر می باشد و همچنین شاسی پروفیل 20 در 30 می باشد. با توجه به اینکه تراکم و ارتفاع نرده دیوار نیزار روی قیمت آن موثر است شما می توانید لیست قیمت به روز را براساس تراکم و نمره میلگرد در سایت ایران سازه مشاهده کنید. توجه داشته باشید که این شرکت، قیمت حفاظ را براساس نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می کند.

ارزان ترین حفاظ روی دیوار نیزار

 

  حفاظ دیوار باغ نیزار یا بوته

 

نتیجه گیری از خرید نرده روی دیوار مدل نیزار

بهترین و جدیدترین انواع حفاظ بالای دیوار شامل حفاظ لیلیوم ، حفاظ بوته ای ، حفاظ نیزار ، حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ نخل مرداب و سرنیزه می باشد. هر فردی با سلیقه خود می توانید یکی از این نوع محافظ دیواری را برای دیوار حیاط یا باغچه خود انتخاب کند. حفاظ روی دیوار نیزار یکی از گزینه های مناسب برای هر ساختمانی است. زیرا هم طرح و نمای زیبایی دارد و هم اینکه امنیت بالایی را فراهم می کند. با توجه به اینکه نرده روی دیوار نیزار در آراد حفاظ باکیفیت بالا و مدل محکم و رنگ آمیزی مرغوب تهیه می شود پس برای داشتن این حفاظ شک نکنید. چرا ایران سازه ؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت) 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمت متغیر است(تنوع در کارها)

مدل های متنوع نرده روی دیوار نیزار شیک و جدید

 

خرید نرده روی دیوار نیزار با طراحی مدرن

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس