صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده حفاظ نیزار تنها به امنیت می اندیشد.

قیمت نرده حفاظ نیزار

 

خانه ای که با نرده حفاظ نیزار امن شده باشد، می تواند از همه جهات ایمنی را داشته باشد. زیرا حصار آهنی نیزار با طرح های بی نظیری که دارد سبب شده تا هیچ سارقی قصد سونیت به خانه شما را نداشته باشد. همچنین طرح و شکل این نوع نرده گارد روی دیوار که به شکل نی های نیزار است راه را برای ورود هر سارقی سد کرده است. خانه ای ایمن می خواهید، پس نرده حفاظ دیوار نیزار را روی خانه خود نصب کنید. حفاظ نیزار با طرح زیبا و شیک سبب شده است تا مشتریان بسیاری برای خرید این نوع حصار دیوار را انتخاب کنند.

نرده نیزار از نیزارهای طبیعت الهام گرفته است و از این رو می توان زیبایی را روی دیوار خانه نیز تماشا کرد. با توجه به اینکه نرده دیوار نیزار ارتفاع معینی دارد بنابراین می توان روی تراکم آن تمرکز کرد. حفاظ نیزار با تراکم قابل قبولی که دارد جای پای برای سارقین باقی نمی گذارد.

نرده حفاظ نیزار

از دیگر مزایایی که این نرده دیوار زیبا برای شما به ارمغان می اورد این است که با طرح خاصی که دارد سبب شیک شدن نمای ساختمان شما می شود. نرده دیوار نیزار با امنیتی که به همراه دارد می تواند خانه ای با ضریب حفاظتی بالا به شما هدیه دهد. در شرکت ایران سازه قیمت ها مناسب است و در عین حال استحکام و کیفیت ساخت نیز رعایت می شود. نرده نیزار طرح و مدل خود را از نیزارهای طبیعت به الهام برده است. با وجود این نرده های سربه فلک کشیده در روی دیوار دیگر نگران ورود هیچ جنبده ای به منزل خود نباشید.

ارزان ترین حفاظ روی دیوار نیزار

 

  حفاظ دیوار باغ نیزار یا بوته

 

قیمت نرده حفاظ نیزار

حفاظ آهنی نیزار یکی از بهترین نرده دیوار ساختمان است که هم زیبایی بسیار چشمگیری دارد و هم اینکه در برابر سارقین بسیار ایمن می باشد. برای اینکه نرده دیوار نیزار را برای خود داشته باشید کافیست با ایران سازه تماس بگیرید. نرده دیوار نیزار در برابر سارقین بسیار ایمن می باشد زیرا نه قابل خم شدن است و نه قابل برش خوردن می باشد. بنابراین با وجود حفاظ آهنی نیزار روی دیوار شما می توانید به راحتی خانه خود را ترک کنید. حفاظ اهنی نرده نیزار تلفیقی از زیبایی و امنیت می باشد. در واقع با وجود این نرده دیوار دیگر نباید نگران باشید زیرا این نرده مستحکم اجازه عبور به هیچ سارقی را نمی دهد. نرده حفاظ نیزار می تواند خانه شما را ایمن کند. بنابراین برای اینکه خانه شما در برابر سارقین امن باشد کافیست از ایران سازه خرید کنید. تکنسین های حرفه ای در این شرکت با بهترین متریال نرده دیوار را برای شما آماده می کند. برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. چرا ایران سازه ؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت) 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمت متغیر است(تنوع در کارها)

مدل های متنوع نرده روی دیوار نیزار شیک و جدید

 

خرید نرده روی دیوار نیزار با طراحی مدرن

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس