صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ نیزار یکی از جدیدترین نرده های ساخته شده در ایران سازه

قیمت نرده حفاظ نیزار

 

نرد نیزار از نظر ظاهری بسیار شبیه به حفاظ شاخ گوزنی میباشد اما نکته‌ای که در اینجا حائز اهمیت است این است که اصلاح حفاظ نیزار نسبت به نرده شاخ گوزنی و بونه ای همچنین لیلیومی زیباتر است و افراد بیشتری این نوع نرده را می پسندند. اما باید توجه داشته باشید که زیبایی و همچنین ظاهر نرده حفاظ نیز یکی از فاکتورهای مهم در خرید است. زیرا ظاهر حفاظ جنبه نما بخشیدن به دیوار ساختمان شما را ایفا می‌کند اما همچنین باید از نظر ایمنی حفاظ های نسل صب جدید امنیت بالاتری را همراه خود داشته باشند ویژگی و مشخصات حفاظ در نظر داشته باشید که حفاظ نرده نیزار هیچ دستگیره و یا جای پایی برای ایستادن بر روی دیوارها را برای سارقین مهیا نمی کند زیرا از هر طرفی که فکر کنید شاخه ای نوک تیز و برنده از آن جدا شده است میلگردهای هم شده به سمت بالا و همچنین میلگردهای هم شده به سمت پایین هر کدام به دلیلی قرار گرفته اند. بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت خانه خود را ترک کرده و با آرامش خاطر بیشتری اوقات خود را بیرون خانه سپری کنید.

یکی از مهمترین فاکتورهایی که باید هنگام خرید حفاظ روی دیوار به آن توجه کنید قیمت آن می باشد در نظر داشته باشید که تراکم ارتفاع و همچنین شماره میلگرد به کار رفته در ساخت حفاظ نیزار روی قیمت نهایی آن تاثیر می گذارد. اما نرخ ارز اولیه ساخت حفاظ نیزار در شرکت ایران سازه بر اساس قیمت‌های اتحادیه و یا نهادهای مصوبه نظارتی تعیین می‌شود. از این رو میتوانید با خیال راحت و بدون پرداخت هیچ هزینه اضافه اقدام به خرید حفاظ نیزار نمایید.

نرده حفاظ نیزار

نکته بسیار مهم در ساخت حفاظ نیز از این میباشد که نقاط جوش بسیار کمتری در مقایسه با سایر حفاظ ها دارد در واقع در این حفاظ میلگرد ها مستقیماً به شاسی جوش می خورند بنابراین هر چه تعداد نقاط جوش در نرده نیزار و یا هر نرده ای دیگری کمتر باشد رو امکان پوسیدگی و خوردگی نقاط جوش کمتر می باشد بنابر این امنیت آن نیز بیشتر می‌شود. شما در هنگام خرید حفاظ نیسار باید به تمامی این ویژگی‌ها دقت نمایید.

ارزان ترین حفاظ روی دیوار نیزار

 

  حفاظ دیوار باغ نیزار یا بوته

 

قیمت نرده حفاظ نیزار

نرده حفاظ دیوار نیزار به صورت مستقیم جوشکاری می شود و شاخ های اصلی از بالا با یکدیگر جوش می خورند. رنگ آمیزی با بهترین متریال انجام می شود و ابعاد براساس نظر مشتری تعیین می شود. اما قیمت نرده حفاظ نیزار به چه چیزی بستگی دارد. قیمت حفاظ نیزار براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می شود. برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. توجه داشته باشید که باز نیز با توجه به تمام ویژگی هایی که در بالا ذکر شد امروزه به یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین حصار های دیوار به شمار می رود. شما عزیزان میتوانید از شرکت ایران سازه که نیم قرن تجربه در زمینه ساخت و نصب انواع حفاظ های روی دیوار دارد یکی از انواع نرده ها را برای خود انتخاب نمایید. برای تماس می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس گرفته و اطلاعات اضافی در مورد نرده روی دیوار نیزار کسب نمایید.

چرا ایران سازه ؟؟

1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت) 3_با توجه به بودجه و سلیقه شما قیمت متغیر است(تنوع در کارها)

مدل های متنوع نرده روی دیوار نیزار شیک و جدید

 

خرید نرده روی دیوار نیزار با طراحی مدرن

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس