صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ نیزاری روی دیوار یعنی زیبایی بی پایان

حفاظ نیزاری سبب شده است دیوار خانه شما به یکی از امن ترین دیوار ها تبدیل شود. نرده نیزار هم زیبایی و هم امنیت را به ساختمان شما دعوت می کند. نرده دیواری طرح نیزار یکی از زیباترین حفاظ های روی دیوار است، زیرا طرحی الهام گرفته از نیزارهای دل طبعیت دارد. نی های که روی دیوار خانه سربرافراشته اند؛ مانع از ورود هر جنبده ای روی دیوار می شوند و همچون تیغی بر قلب آنان فرود می آید! شعار نرده نیزار این است؛ ورود ممنوع! نرده نیزار از تراکم های مختلفی بهره می برد. بسته به درخواست مشتری و سایر فاکتورهای دیگر میزان تراکم مشخص می شود. این حفاظ به دلیل شکل و طرحی که دارد حتی با تراکم کم مانع از عبور می شود.

نرده روی دیوار نیزار  قیمت ارزان

 

نرده دیوار نیزار سبب می شود تا خانه شما در برابر سارقین حفظ شود. در نظر داشته باشید که حفاظ مدل نیزار می تواند یکی از راه هایی باشد که ایمنی خانه شما تضمین می شود. محافظ دیوار نیزار با طرح جدید و مدرنی که دارد نمای خانه شما را شیک و زیبا می کند. وجود محافظ یا فنس فلزی دور دیوار ویلا یا دور دیوار باغ برای امنیت لازم است. اگر این حصار آهنی دور دیوار ویلا یا باغ از یکی از بهترین های نرده دیوار های انتخاب کنید، می توانید با یک تیر دو نشان بزنید. با وجود حفاظ فلزی شیک و زیبای نیزار که در ایران سازه ساخته می شود شما انتخابی هوشمندانه ای دارید. نرده دیوار نیزار با مدل جدید و خاصی که دارد سبب می شود تا دکوراسیون خانه شما شیک باشد. نرده نیزار طرح خود را از نیزارهای طبیعت الهام گرفته است از این رو شما زیبایی بی حد و حصری را در دیوار خانه می بینید

قیمت نرده حفاظ دیوار نیزار

نرده دیوار نیزار که در ایران سازه ساخته می شود سبب می شود تا ایمنی خانه شما حفظ شود. یکی از راه های کاربردی برای امنیت استفاده از نرده فلزی نیزار است. قیمت نرده محافظ فلزی نیزار در ایران سازه انتخابی هوشمندانه است زیرا هم قیمت مناسبی دارد و هم براساس نرخ اتحادیه قیمت گذاری می شود. نرده حفاظ روی دیوار به طرح نیزار از قیمت خوبی برخوردار است. با توجه به این که این حفاظ از زیبایی و جلوه خوبی برخوردار است و هم اینکه با کیفیت عالی تولید می شود. قیمت ان نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد. زیرا این حفاظ طبق نرخ مصوب اتحادیه تولید می شود.

قیمت حفاظ دیوار نیزار شیک با تخفیف

 

انواع نرده روی دیوار نیزار شیک و جدید

 

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ دیوار نیزار

کیفیت نرده حفاظ نیزار که روی دیوار ویلا ؛ساختمان یا حیاط نصب می شود در ایران سازه بی نظیر است. زیرا: 1. رنگ های الکترواستاتیک برای رنگ آمیزی استفاده می شود. 2. از جوشکاری co2 برای جوش استفاده می شود. 3. برشکاری های ظریف و منظم برای برش میلگردها استفاده می شود. 4. مشاوره و بازدید رایگان در ایران سازه انجام می شود. 5. پذیرش و ارسال رایگان به سراسر کشور وجود دارد. 6. تماس با شماره تلفن 09127716460 نرده حفاظ فلزی نیزار در تهران یکی از مواردی است که می توانید با کمک آن سارقین را ناامید کنید. تراکم و ارتفاع و همچنین عرض شاسی به کار رفته در ساخت محافظ فلزی نیزار سبب می شود تا شما بتوانید ایمنی خانه را در برابر افراد بیگانه افزایش دهید. برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. چرا ایران سازه ؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت) 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمت متغیر است(تنوع در کارها)

مدل های متنوع نرده روی دیوار نیزار شیک و جدید

 

خرید نرده روی دیوار نیزار با طراحی مدرن

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس