صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده حفاظ نیزار همچون نی های نیزارهای بلند بر روی خانه شما سبز شده است

نرده حفاظ نیزار سارق گیر حرفه ای دیوار خانه شماست! نرده حفاظ نیزار با توجه به طرح و شکل بسیار جالبی که دارد سبب شده است نگاه بسیاری از مشتریان به سمت و سوی این نوع طرح باشد. حصار دیوار باغ طرح نیزار که ایده خود را از نی زار های سر به فلک کشیده به ارث برده است، وظیفه حفاظت از دیوار خانه شما عزیزان را دارد. نیزار این بار به شکل نرده حفاظ نیزار روی دیوار خانه نمایان شده است. رنگ های زیبایی که روی نرده دیوار نیزار استفاده می شود، بی شک ساختمان یا ویلا را بسیار وزین تر از قبل نمایان می کند. نرود سارق بدنیت بر آن طرف دیوار! زیرا نرده نیزار با ساختاری که دارد راه را غیرقابل نفوذ می کند. راهی برای ورود از روی دیوار برای افراد متجاوز نیست مگر با اجازه و از طریق دیوار! پس با نصب نرده روی دیوار با طرح حفاظ نیزار خانه خود را ایمن کنید و ضریب ایمنی را افزایش دهید. در عین حال که به جنبه های زیبایی شناسی می پردازید، به آرامش خاطر خود و اعضای خانواده نیز تفکر کنید.

نرده روی دیوار نیزار

 

زمانی که تصمیم به خرید حفاظ روی دیوار می گیرید و تصمیم دارید دیوار خانه یا باغ یا حتی منزل مسکونی خود را حصار بکشید، بهترین گزینه حفاظ روی دیوار طرح نیزار میباشد.

قیمت نرده حفاظ روی دیوار نیزار

از آن جایی که نرده نیزار بسیار بین افراد محبوب شده است و امروزه در هر کوچه ای حداقل یک بار نرده نیزار به چشم می خورد بنابراین قیمت این محصول برای افرادی که قصد خرید دارند مهم است. در ایران سازه با وجه به این که تعرفه ها بر مبنای نهادهای نظارتی مصوب می شود از ارین رو قیمت حفاظ نیزار در سایت ذکر شده است. از آن جایی که همیشه هنگام خرید هر وسیله ای قیمت و هزینه آن بسیار حائز اهمیت است. از این هنگام خرید نرده آهنی دیوار ساختمان نیز باید به قیمت حفاظ نیزار توجه کرد. در ایران سازه با توجه به اینکه قیمت ها مطابق با نرخ اتحادیه و نهاد نظارتی تعیین می شود دیگر نگران هزینه های گزاف و بی مورد نباشید.

قیمت حفاظ دیوار نیزار شیک

 

انواع نرده روی دیوار نیزار شیک و جدید

 

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ روی دیوار نیزار

زیبایی نیزار که الهام گرفته از نیزارهای زیبای مرداب می باشد. توانسته است جلوه ای وصف ناپذیر را به دیوار ها ببخشد. اما امنیت آن با توجه به تراکم بالایی که دارد مثال زدنی است. اما کیفیت! کیفیت آن را ایران سازه تضمین می کند زیرا از رنگ های خاص کوره ای برای رنگ آمیزی استفاده می شود. همچنین تکنسین ها برشکاری ها را به طور ظریف انجام داده و علاوه بر این ها متریال اولیه بسیار مرغوب می شود. نتیجه گیری: در ایران سازه از رنگ های باکیفیت برای رنگ آمیزی میلگردها استفاده می شود. متریال و مواد اولیه مرغوب برای ساخت این نرده های دیوار به کار گرفته می شود. همچنین مشاوره و بازدید رایگان برای انتخاب نرده حفاظ مناسب ساختمان شما انجام می شود. برای بهره مندی از این خدمات با شماره تماس 09127716460 تماس بگیرید.

مدل های متنوع نرده روی دیوار نیزار شیک و جدید

 

خرید نرده روی دیوار نیزار با طراحی مدرن

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس