صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ نرده مرداب گل های نیلوفر آبی را نمایان می کند.

نرده نخل مرداب می تواند خانه ای شیک و ایمن را به شما هدیه دهد. در نظر داشته باشید که حفاظ آهنی برای امنیت ساختمان شما امری ضروری است. زیرا سارقین نمی توانند از دیوار خانه شما عبور کنند و اموال را به سرقت ببرند. به خاطر داشته باشید که خرید نرده کشویی دیوار طرح جدید هم امنیت و هم زیبایی خانه را تحت تاثیر قرار می دهد.

قیمت حفاظ نخل لاله ای مردابی

 

برای اینکه نرده روی دیوار نخل مرداب را در اختیار داشته باشید کافیست حفاظ اهنی ایران سازه را برای خود خریداری کنید. یکی از مهمترین نکته هایی که باید برای خرید نرده دیوار نخل مرداب در نظر بگیرید این است که تراکم و ارتفاع و تعداد گل را براساس سلیقه و شرایط خانه باید انتخاب کنید. نرده نخل مرداب ایده مدل خود را از طرح زیبای نخل مرداب ایده گرفته است. در واقع با خرید حفاظ دیوار زیبای نخل نه تنها امنیت بالایی را تجربه می کنید، بلکه نمای ساختمان شما نیز بیش از پیش زیباتر می شود.

قیمت نرده حفاظ دیوار نخل مرداب

در صورتی که حفاظ آهنی نخل مرداب را برای خانه خود انتخاب کرده اید، باید بدانید که قیمت نرده دیوار نخل مرداب در ایران سازه براساس نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می شود. تراکم و ارتفاع نرده حفاظ روی دیوار نخل مرداب روی قیمت آن اثر دارد. نرده دیوار نخل مرداب از مدرن ترین حفاظ های بازار است. به خاطر داشته باشید که اگر می خواهید حفاظ شیک و جدید را برای خود داشته باشید از شرکت معتبر خریداری کنید که هم کیفیت ساخت بالایی داشته باشد و هم کیفیت رنگ آمیزی آن نیز بسیار مناسب باشد. قیمت نرده دیوار نخل مرداب در ایران سازه براساس نرخ اتحادیه تعیین می شود از این رو قیمت نرده دیوار نخل مرداب مناسب است و شما می توانید با خیالی راحت این حفاظ ضد سرقت دیواری را انتخاب کنید.

نصب و اجرا نرده دیوار نخل مرداب

 

قیمت انواع حفاظ دیوار نخل مرداب

 

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ دیوار نخل مرداب

نرده حفاظ نخل مرداب امنیت را برای شما به ارمغان می آورد. به خاطر داشته باشید که خرید نرده حفاظ دیوار نخل مرداب می تواند سارقین را ناامید کند و نمای خانه شما را شکیل کند. برای تماس با کارشناس فروش با شماره تماس 09127716460 تماس بگیرید. چرا ایران سازه ؟؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمتا متغیر است(تنوع در کارها)

خرید اینترنتی نرده حفاظ روی دیوار نخل

 

نرده روی دیوار نخل مرداب با قیمت مناسب و طراحی شیک در ایران سازه

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس