صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ گل مرداب یا نخل مرداب

حفاظ گل مردب دارای شاخه های قوس دار و خم دار است که قسمت انتهایی آن مانند گل های مرداب است. در حفاظ نخل مرداب شاخه ها از پایین به یکدیگر و به شاسی به صورت قرینه متصل شده اند. گل های نخل مرداب نیز از میلگردهایی کوتاه که به مرکز متصل شده اند تشکیل شده است. به صورت کلی تفاوت بین حفاظ نخل مرداب و لیلیوم در نوع گل های آن هاست. در مدل حفاظ لیلیوم گل ها جمع بوده اما در مدل نخل مرداب گل ها بازتر هستند.

قیمت حفاظ نخل لاله ای مردابی

 

به صورت معمول شاسی به کار رفته در ساخت حفاظ نخل مرداب دارای یک متر طول است. زیرا برای حفظ زیبایی و المان های زیبایی شناختی لازم است تا شاسی ها در هنگام نصب کنار هم چیده شوند تا تقارن آن به هم نریزد. با توجه به اینکه نرده نخل مرداب نسبت به سایر حفاظ ها یعنی حفاظ های بوته خار شاخ گوزنی، بوته ای و حفاظ نیزار انبوه تر و متراکم تر به نظر می رسد، در نتیجه امنیت بیشتری دارد. این موضوع به دلیل وجود گل های حفاظ است.

قیمت حفاظ نخل مرداب

نرده حفاظ دیوار نخل مرداب امنیت بی نظیری را به همراه دارد. از سوی دیگر قیمت این حفاظ نیز برای مشتریان مهم است. قیمت حفاظ مرداب به وزن و همچنین ابعاد آن بستگی دارد. فاکتور مهم دیگر در قیمت گذاری حفاظ نخل این است که از چه متریالی برای ساخت آن استفاده شده باشد. در شرکت ایران سازه قیمت ها بسیار مقرون به صرفه و مناسب بوده و شما می توانید با هر بودجه ای که دارید خرید خود را انجام دهید.

نصب و اجرا نرده دیوار نخل مرداب

 

قیمت انواع حفاظ دیوار نخل مرداب

 

نرده حفاظ نخل مرداب

نرده حفاظ نخل مرداب شبیه ترین حفاظی است که از طبیعت الهام گرفته و یک زیبایی منحصر به فردی دارد. این نامی که به این حفاظ تعلق گرفته است دقیقا از گل های زیبای نخل مرداب الگوبرداری کرده است و روی دیوار خانه یک زیبایی چشم نوازی را خلق کرده است. نرده حفاظ دیوار نخل مرداب در اندازه های متعدد از جمله طول 1 متر، ارتفاع بین 60-80-100 و 120 سانتی متر تولید می شود. مشتریان برحسب سلیقه خود می توانند اندازه و ابعادها را تغییر بدهند. به صورت کلی در هر متر حفاظ مدل نخل مرداب 3 ردیف گل چیده شده که بعد از جوشکاری این دسته گل ها به همدیگر متصل می شوند. البته در برخی موارد تعداد گل ها را می توان کمتر کرد برای مثال در هر 2 متر از 5 عدد دسته گل استفاده می کنند. برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. چرا ایران سازه ؟؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمتا متغیر است(تنوع در کارها)

خرید اینترنتی نرده حفاظ روی دیوار نخل

 

نرده روی دیوار نخل مرداب با قیمت مناسب و طراحی شیک در ایران سازه

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس