صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده دیوار نخل تلفیق زیبایی و امنیت

بهترین نرده روی دیوار ساختمان حفاظی است که با کیفیت بالا ساخته شده باشد و همچنین طرح و نمای زیبایی داشته باشد. حفاظ آهنی روی دیوار نخل مرداب سبب شده است تا نمای خانه شما به یکی از بهترین حفاظ های روی دیوار تبدیل شود. برای داشتن نرده روی دیوار آهنی با کیفیت و زیبا کافیست با ما در ایران سازه تماس بگیرید. حفاظ نخل مرداب از نسل های جدید نرده محافظ است. این حفاظ با توجه به طرح و زیبایی خاصی که دارد؛ توانسته است جایگاه قابل قبولی را در بین مشتریان پیدا کند.

قیمت حفاظ نخل لاله ای مردابی

 

حفاظ دیوار نخل مرداب یکی از جدیدترین و مدرن ترین نرده دیوار هایی است که برای حفاظت می توانید از آن بهره ببرید. برای دیوار ویلا یا باغ و همچنین برای حفاظت از ساختمان های تجاری یا اداری می توانید نرده حفاظ دیوار شیک را انتخاب کنید. حفاظ دیوار نخل مرداب با تراکم بالا و ارتفاع مناسب و همچنین استحکام عالی سبب می شود تا سارقین نتوانند وارد خانه شما شوند. برای داشتن امنیت باید نرده حفاظ دیوار نخل مرداب را برای خود اختیار کنید. عبور از بین این حفاظ دیوار کاری غیرممکن است. به خاطر داشته باشید که حفاظ نرده دیوار نخل مرداب از بهترین دستگاه های جوش و متریال عالی برای رنگ آمیزی بهره مند شده است. نرده روی دیوار طرح نخل مرداب سبب می شود تا سارقین به خود اجازه عبور را ندهند. در واقع با وجود این حفاظ دیگر شما دغدغه ای برای وورد سارقین ندارید، زیرا طرح پرگل این نرده، سدی در برابر افراد متجاوز است. برای مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره تماس 09127716460 تماس بگیرید.

قیمت نرده حفاظ نخل مرداب

قیمت نرده حفاظ نخل مرداب در ایران سازه سبب می شود شما با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای این حفاظ را در دیوار خانه خود داشته باشید. حفاظ روی دیوار نخل مرداب در ایران سازه قیمت مقرون به صرفه ای دارد. زیرا قیمت ها در این شرکت براساس نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می شود. ارتفاع و تعداد گل و همچنین عرض شاسی روی قیمت نرده حفاظ موثر است. همانطور که می‌دانید شرکت ایران سازه تجربه در زمینه ساخت و اجرای انواع حفاظ روی دیوار دارد همچنین نرده نخل مرداب که امروزه بسیار پرفروش شده است نیز در این شرکت با ساختن نصب می شود این شرکت قیمت‌ها را بر اساس نهادهای نظارتی و اتحادیه تعیین می کند از این رو شما با قیمت مناسب می توانید حفاظ روی دیوار را برای خود انتخاب نمایید.

نصب و اجرا نرده دیوار نخل مرداب

 

قیمت انواع حفاظ دیوار نخل مرداب

 

خرید اینترنتی نرده حفاظ دیوار نخل مرداب

امروزه حفاظ روی دیوار نخل مرداب بسیار بین مشتریان پرفروش شده است زیرا این حفاظ علاوه بر امنیت بسیار بالایی که برای دیوار خانه شما به ارمغان می آورد از زیبایی بسیار خاص و چشم نواز نیز برخوردار است در واقع به این گونه است که شما روی دیوار خانه خود نقش های بسیار زیبا را نصب کرده اید. امنیت خانه شما در دستان حفاظ نخل مرداب میباشد. یکی از فاکتورهای مهمی که باید برای خرید حفاظ روی دیوار در نظر بگیرید این است که کجا برد ساختمانهای دیگر و همچنین محل شما بسیار در انتخاب نرده اهمیت دارد. چرا ایران سازه ؟؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمتا متغیر است(تنوع در کارها)

خرید اینترنتی نرده حفاظ روی دیوار نخل

 

نرده روی دیوار نخل مرداب با قیمت مناسب و طراحی شیک در ایران سازه

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس