صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده دیوار نخل تلفیق زیبایی و امنیت

اگر امنیت ساختمان برای شما مهم است باید بدانید که حفاظ روی دیوار سبب می شود تا جنبه های امنیتی خانه شما بیش از پیش رعایت شود. نکته ای که باید مد نظر داشته باشید این است که حفاظ روی دیوار در چرخ ها و مدل های مختلفی ساخته می‌شود و شما می‌توانید با توجه به بودجه و همچنین سلیقه خود یکی از انواع نرده دیوار را انتخاب نمایید. نرده روی دیوار نخل مرداب شبیه ترین حفاظی است که از طبیعت زیبا بهره برده و جذابیت بالایی دارد.

قیمت حفاظ نخل لاله ای مردابی

 

حفاظ دیوار نخل مرداب یکی از جدیدترین و مدرن ترین نرده دیوار هایی است که برای حفاظت می توانید از آن بهره ببرید. برای دیوار ویلا یا باغ و همچنین برای حفاظت از ساختمان های تجاری یا اداری می توانید نرده حفاظ دیوار شیک را انتخاب کنید. عبور از بین این حفاظ دیوار کاری غیرممکن است. به خاطر داشته باشید که حفاظ نرده دیوار نخل مرداب از بهترین دستگاه های جوش و متریال عالی برای رنگ آمیزی بهره مند شده است. امروزه حفاظ روی دیوار نخل مرداب بسیار بین مشتریان پرفروش شده است زیرا این حفاظ علاوه بر امنیت بسیار بالایی که برای دیوار خانه شما به ارمغان می آورد از زیبایی بسیار خاص و چشم نواز نیز برخوردار است در واقع به این گونه است که شما روی دیوار خانه خود نقش های بسیار زیبا را نصب کرده اید.

قیمت نرده حفاظ نخل مرداب

قیمت نرده حفاظ نخل مرداب در ایران سازه سبب می شود شما با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای این حفاظ را در دیوار خانه خود داشته باشید. حفاظ روی دیوار نخل مرداب در ایران سازه قیمت مقرون به صرفه ای دارد. زیرا قیمت ها در این شرکت براساس نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می شود. ارتفاع و تعداد گل و همچنین عرض شاسی روی قیمت نرده حفاظ موثر است.

نصب و اجرا نرده دیوار نخل مرداب

 

قیمت انواع حفاظ دیوار نخل مرداب

 

خرید اینترنتی نرده حفاظ دیوار نخل مرداب

نرده حفاظ نخل مرداب امنیت را برای شما به ارمغان می آورد. به خاطر داشته باشید که خرید نرده حفاظ دیوار نخل مرداب می تواند سارقین را ناامید کند و نمای خانه شما را شکیل کند. برای تماس با کارشناس فروش با شماره تماس 09127716460 تماس بگیرید. چرا ایران سازه ؟؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمتا متغیر است(تنوع در کارها)

خرید اینترنتی نرده حفاظ روی دیوار نخل

 

نرده روی دیوار نخل مرداب با قیمت مناسب و طراحی شیک در ایران سازه

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس