صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ نرده مرداب گل های نیلوفر آبی را نمایان می کند.

با توجه به اینکه در نرده حفاظ دیوار نخل مرداب استحکام خوبی دارد شما می توانید از این حفاظ دیوار شیک برای سال های طولانی استفاده کنید. در نظر داشته باشید که وجود نرده حفاظ دیوار شیک نخل مرداب با استحکام و کیفیت خوب انتخاب ویژه ای است که شما می توانید ان را داشته باشید. حفاظ نخل مرداب در لیست پرفروش ترین و زیباترین محافظ های دیوار است که توانسته است نقش خود را به خوبی ایفا کند. یکی از بهترین های حفاظ دیوار در آراد حفاظ، نرده نخل مرداب است که زیبایی طبیعت را روی دیوار به نمایش در می آورد. در عین حال با میلگردهای محکم و پرتراکم و نوک گل های تیز و برنده به هیچ جنبده ای اجازه عبور از لابه لای این نرده ها را ندارد. محافظ نرده نخل مرداب جنبه های امنیتی خانه را افزایش می دهد. زیرا طراحی و شکل آن به گونه ای است که عبور از لابه لای میلگردهای در هم تنیده شده آن دشوار است.

قیمت حفاظ نخل لاله ای مردابی

 

خانه شما باید در برابر سارقین ایمن شود. یکی از راه هایی که می توانید ایمنی خانه خود را تضمین کنید، استفاده از نرده حفاظ دیوار است. حفاظ نخل مرداب مدرن ترین حفاظ موجود در بازار است. هم زیبایی و هم استحکام حفاظ دیوار نخل مرداب به گونه ای است که خانه ای زیبا برای شما رقم می زند و در عین حال ایمنی را به خانه شما هدیه می دهد. محافظ دیوار نخل مرداب از گل های نخل مانند بهره مند شده است از این رو ورود را برای سارقین سخت کرده است. در صورتی که به دنبال راهی برای زیبایی نمای خانه هستید و در عین حال افزایش ضریب ایمنی خانه مسئله مهمی می باشد، بهتر است از این محافظ ضد سرقت دیوار بهره ببرید.

قیمت حفاظ نخل مرداب در ایران سازه

در ایران سازه شما می توانید هر شماره یا نمره میلگرد و همچنین با تراکم و ارتفاع معین را برای حفاظ دیوار نخل مرداب سفارش دهید. در نظر داشته باشید که قیمت حفاظ نخل مرداب مانند سایر محافظ های ساختمان در ایران سازه براساس نرخ اتحادیه و نهادهای مصوب نظارتی تعیین می شود. شما می توانید با خیال راحت از این شرکت خرید کنید.

نصب و اجرا نرده دیوار نخل مرداب

 

قیمت انواع حفاظ دیوار نخل مرداب

 

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ نخل مرداب

نرده محافظ نخل مرداب توانسته است جایگاه پرفروش ترین حفاظ را به خود اختصاص دهد. یکی از بهترین های محافظ دیوار در شرکت ایران سازه تولید می شود. برای برخورداری از مشاوره و بازدید رایگان با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. تنوع محصولات یا محافظ ها از جمله حفاظ روی دیوار طرح نخل مرداب، نرده شاخ گوزنی ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ بوته ای و نرده نیزار و همچنین نرده سرنیزه و حفاظ نیزار و حفاظ پنجره و درب حیاط شیک و آکاردئونی همگی در ایران سازه با کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه تولید و عرضه می شود. برای تماس با کارشناس فروش کافیست با شماره تماس 09127716460 تماس بگیرید. ما آماده مشاوره و بازدید رایگان و همچنین ارسال کاتالوگ برای شما هستیم. چرا ایران سازه ؟؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمتا متغیر است(تنوع در کارها)

خرید اینترنتی نرده حفاظ روی دیوار نخل

 

نرده روی دیوار نخل مرداب با قیمت مناسب و طراحی شیک در ایران سازه

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس