صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظی ایمن برای دیوار خانه شما؛ نرده حفاظ نخل مرداب

اگر به تصاویر نرده نخل مرداب نگاهی بیندازید، متوجه زیبایی این حفاظ می شوید. حفاظ آهنی نخل مرداب که از نخل های زیبا ایده گرفته است،؛ زیبایی خاصی را برای نمای ساختمان به ارمغان می آورد. تراکم و استحکام نرده آهنی نخل مرداب نیز سبب می شود تا امنیت ساختمان حفظ شود. از این رو می توانید هم زیبای و هم امنیت را یکجا بالای دیوار داشته باشید. میلگردهای به هم تنیده شده در ساخت نرده حفاظ نخل مرداب سبب می شود تا هیچ جنبده ای نتواند وارد حیاط شود. برندگی و میزان مقاومت حفاظ آهنی نخل مرداب به گونه ای است که سارقین فرصت طلب را مایوس نماید.

قیمت حفاظ نخل لاله ای مردابی

 

حفاظ روی دیوار طرح نخل مرداب سبب می شود تا خانه شما شیک جلوه کند. برای اینکه این نرده روی دیوار را داشته باشید کافیست با ایران سازه در تماس باشید. نخل مرداب که اکنون به یکی از پرفروش ترین حفاظ های روی دیوار تبدیل شده است، زیبایی و امنیت را با هم برای خانه فراهم می کند.مشاهده نخل های قد علم کرده روی دیوار ساختمان سبب می شود تا نمای زیبایی برای خانه شما پدیدار شود . نخل مرداب از طبیعت زیبای جهان هستی الهام گرفته است.

قیمت نرده حفاظ نخل مرداب

حفاظ اهنی نخل مرداب سبب می شود تا خانه شما در برابر سارقین ایمن بماند. برای اینکه بتوانید محافظ ایمنی دیوار نخل مرداب را داشته باشید کافیست با شماره تماس 09127716460 تماس بگیرید. قیمت حفاظ آهنی نخل مرداب در ایران سازه براساس نهادهای نظارتی و اتحادیه تعیین می شود. با توجه به اینکه ساختمان دیوار خانه شما نیاز به امنیت دارد، از این رو فراموش نکنید که باید از حفاظ با کیفیت برای دیوار استفاده کنید.

نصب و اجرا نرده دیوار نخل مرداب

 

قیمت انواع حفاظ دیوار نخل مرداب

 

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ نخل مرداب

یکی از انواع نرده های روی دیوار را می توان به نرده نخل مرداب، نرده نیزار نرده لیلیومی ، نرده بوته ای ، نرده سرنیزه و شاخ گوزنی اشاره کرد، شما می توانید یکی از این نرده های روی دیوار را برای امنیت خانه خود انتخاب کنید. نرده روی دیوار نخل مرداب می تواند یکی از انتخاب های افراد باهوش باشد. زیرا با یک تیر چند نشان می زنند. هم نرده حفاظ زیبایی برای دیوار انتخاب می کنند. هم کیفیت و امنیت را به دیوار خانه هدیه می دهند. همچنین قیمت نرده حفاظ دیوار نیز بی شک بسیار مناسب است. زیرا ایران سازه با نیم قرن تجربه در زمینه تولید و ساخت حفاظ آهنی توانسته است جایگاه خوبی بین مشتریان داشته باشد و با شفاف سازی هزینه ها، مشتریان را برای خرید راضی می کند. چرا ایران سازه ؟؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمتا متغیر است(تنوع در کارها)

خرید اینترنتی نرده حفاظ روی دیوار نخل

 

نرده روی دیوار نخل مرداب با قیمت مناسب و طراحی شیک در ایران سازه

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس