صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ نخل مرداب، یادآور نخل های مرداب برآمده از دل طبیعت

نرده حفاظ نخل مرداب شکل زیبای خود را از طبیعت قرض گرفته است،با گل های که روی سر این حفاظ سرافراشته اند، می توان شکوه و جلوه خاص دکوراسیون یا نمای خارجی ساختمان را مشاهده کرد. نرده حفاظ مرداب با الهام گیری از طبیعت بی همتا شبیه نخل های بوده که گل های زیبا روی آن نقش نمایی می کنند. حفاظ نرده روی دیوار ساختمان در طرح نخل مرداب به دلیل ظاهر زیبا و همچنین تراکم و ارتفاع خوبی که دارد یکی از امن ترین حصار یا نرده آهنی روی دیوار برای حفاظت به شمار می رود.

حفاظ جدید دیوار نخل مرداب

 

بهترین نرده روی دیوار ساختمان حفاظی است که با کیفیت بالا ساخته شده باشد و همچنین طرح و نمای زیبایی داشته باشد. حفاظ آهنی روی دیوار نخل مرداب سبب شده است تا نمای خانه شما به یکی از بهترین حفاظ های روی دیوار تبدیل شود. برای داشتن نرده روی دیوار آهنی با کیفیت و زیبا کافیست با ما در آراد حفاظ تماس بگیرید. حفاظ نخل مرداب از نسل های جدید نرده محافظ است. این حفاظ با توجه به طرح و زیبایی خاصی که دارد؛ توانسته است جایگاه قابل قبولی را در بین مشتریان پیدا کند. نرده نخل مرداب طرح خود را از گل های مرداب الهام گرفته است. این حفاظ برای ساختمان های ویلایی و یا مسکونی بسیار انتخاب مناسبی است.

قیمت نرده حفاظ نخل مرداب

قیمت حفاظ آهنی نخل مرداب در ایران سازه براساس نرخ اتحادیه می باشد. در واقع نهادهای نظارتی نرخ ساخت و نصب را تعیین می کند. میلگردهای تهیه شده برای ساخت محافظ نیز قیمت معینی دارد که ایران سازه از نرخ تعیین شده، تخطی نمی کند. در صورتی که حفاظ آهنی نخل مرداب را برای خانه خود انتخاب کرده اید، باید بدانید که قیمت نرده دیوار نخل مرداب در ایران سازه براساس نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می شود. تراکم و ارتفاع نرده حفاظ روی دیوار نخل مرداب روی قیمت آن اثر دارد.

نرده روی دیوار نخل مرداب

 

قیمت انواع حفاظ دیوار نخل مرداب

 

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ نخل مرداب

از آن جایی که جوشکاری به روش های پیشرفته و با co2 انجام می گیرد از این رو دیگر هیچ نقطه اتصالی از هم باز نمی شود و دیگر مشکلات کثیفی جوشکاری روش های قبلی را ندارد. رنگ های به کار رفته برای زینت بخشیدن به نرده حفاظ روی دیوار مرداب نیز از رنگ های الکترواستاتیک بوده و در برابر آفتاب و آب هوا رنگ نمی بازد. برای اینکه نرده روی دیوار نخل مرداب را در اختیار داشته باشید کافیست با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. رنگ های پودری و الکترواستاتیک و همچنین متریال با کیفیت در ساخت نرده دیوار در ایران سازه به کار می رود. برای اینکه از نرده حفاظ نخل مرداب بهره مند شوید و از امنیت و زیبایی آن برخوردار شوید، کافیست از تکنسین ما در ایران سازه کمک بخواهید. چرا ایران سازه ؟؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمتا متغیر است(تنوع در کارها)

حفاظ شیک و جدید نخل مرداب

 

نرده روی دیوار نخل مرداب با قیمت مناسب و طراحی شیک در ایران سازه

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس