صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده حفاظ دیوار نخل مرداب امنیت را به ساختمان شما هدیه می دهد.

اگر به دنبال راهی برای امنیت ساختمان خود هستید می توانید از نرده حفاظ دیوار نخل مرداب بهره مند شوید. در نظر داشته باشید که حفاظ آهنی نخل مرداب انتخاب عالی است که می توانید از زیبایی و کیفیت آن برای امنیت دیوار ساختمان خود بهره مند شوید. با توجه به اینکه در نرده حفاظ دیوار نخل مرداب استحکام خوبی دارد شما می توانید از این حفاظ دیوار شیک برای سال های طولانی استفاده کنید. اگر امنیت ساختمان برای شما مهم است باید بدانید که حفاظ روی دیوار سبب می شود تا جنبه های امنیتی خانه شما بیش از پیش رعایت شود. نکته ای که باید مد نظر داشته باشید این است که حفاظ روی دیوار در چرخ ها و مدل های مختلفی ساخته می‌شود و شما می‌توانید با توجه به بودجه و همچنین سلیقه خود یکی از انواع نرده دیوار را انتخاب نمایید. حفاظ روی دیوار در انواع مختلفی از جمله حفاظ نخل مرداب حفاظ لیلیوم نرده حفاظ بوته ای نرده حفاظ شاخ گوزنی حفاظ سرنیزه و نرده نیزار ساخته و تولید می شود. امروزه حفاظ روی دیوار نخل مرداب بسیار بین مشتریان پرفروش شده است زیرا این حفاظ علاوه بر امنیت بسیار بالایی که برای دیوار خانه شما به ارمغان می آورد از زیبایی بسیار خاص و چشم نواز نیز برخوردار است در واقع به این گونه است که شما روی دیوار خانه خود نقش های بسیار زیبا را نصب کرده اید. امنیت خانه شما در دستان حفاظ نخل مرداب میباشد. یکی از فاکتورهای مهمی که باید برای خرید حفاظ روی دیوار در نظر بگیرید این است که کجا برد ساختمانهای دیگر و همچنین محل شما بسیار در انتخاب نرده اهمیت دارد.

حفاظ جدید دیوار نخل مرداب

 

حفاظ دیواری نخل مرداب، ساختمان ، ویلا و یا خانه باغ شما را بیش از پیش امن تر و شکیل تر می کند. ترجیح شما خانه ای بدون حفاظ است، یا ویلا یا ساختمانی حفاظ دار که نه تنها آرامش و امنیت را به رخ می کشد بلکه زیبایی و منظره جالبی نیز دارد. حفاظ نخل مرداب یا حصار یا نرده آهنی که دور تا دور دیوار می کشند تا ورود هر جنبده ای را به منزل محدود کنند. نرده روی دیوار به طرح نخل مرداب خانه شما را شکیل و زیبا می کند. نخل مرداب، اکنون به شکل نرده یا حفاظی زیبا سر از دیوار خانه شما در آورده است. قدردان امنیت نرده نخل مرداب باشید. حفاظ دیواری طرح نخل مرداب که روی ساختمان کشیده می شود، سبب شده تا ورود را سد کند و اجازه ندهد سارقین به راحتی از دیوار بالا بیایند.

قیمت نرده حفاظ نخل مرداب

نخل های یا گل هایی که شبیه نخل بوده و روی دیوار خانه قد علم کرده اند، بی شک یکی از زیباترین حفاظ های فلزی دیوار بوده که در صنایع فلزی ایران سازه تولید و عرضه می شود. قیمت نرده حفاظ دیواری نخل مرداب براساس تراکم و میزان گل ها و همچنین ارتفاع محافظ محاسبه می شود. البته باید توجه داشت لیست قیمت نرده یا همان محافظ نخل مرداب براساس نرخ اتحادیه تعیین می شود. همانطور که می‌دانید شرکت ایران سازه تجربه در زمینه ساخت و اجرای انواع حفاظ روی دیوار دارد

نرده روی دیوار نخل مرداب

 

قیمت انواع حفاظ دیوار نخل مرداب

 

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ نخل مرداب

همانطور که می‌دانید علاوه بر جنبه های امنیتی باید زیبایی نمای ساختمان را در نظر گرفت بنابراین نرده نخل مرداب امروزه به فریادش ما رسیده است زیرا مانع از ورود سارقین به سمت خانه می شود و همچنین با زیبایی خواسته جالبی که دارد نمای خانه شما را نه تنها زشت نمی کند بلکه بسیار زیبا تر از قبل می نماید. برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. نرده روی دیوار نخل مرداب با امنیتی که دارد مانع از عبور سارقین می شود با طرح خود زیبایی را به دیوار خانه هدیه می دهد و با قیمت مناسب خریدی مقرون به صرفه را رقم می زند. برای تماس با کارشناس فروش با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

حفاظ شیک و جدید نخل مرداب

 

نرده روی دیوار نخل مرداب با قیمت مناسب و طراحی شیک در ایران سازه

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس