صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ روی دیوار نخل مرداب با سارقین سرنبرد دارد.

حفاظ مرداب یکی از پرفروشترین نرده دیوار باغ و یا ویلا می باشد. این حفاظ یا حصار دیوار با طرح بی نظیری که دارد، سبب شده تا روی دیوار خانه ، ویلا باغ و یا خانه باغ زیادی دیده شود. نرده حفاظ نخل مرداب شکل زیبای خود را از طبیعت قرض گرفته است،با گل های که روی سر این حفاظ سرافراشته اند، می توان شکوه و جلوه خاص دکوراسیون یا نمای خارجی ساختمان را مشاهده کرد.

حفاظ جدید دیوار نخل مرداب

 

اگر به دنبال ایمنی ساختمان خود هستید و در عین حال زیبایی نمای ساختمان نیز برای شما اهمیت دارد بهتر است محافظ ضد سرقت دیوار نخل مرداب را برای خود انتخاب کنید. یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار که هم زیبایی خاصی دارد و هم با کیفیت بالایی که دارد ایمنی را به خانه شما هدیه می دهد. نرده محافظ شیک دیوار نخل مرداب توانسته است جایگاه خود را در بین مشتریان پیدا کند. این حفاظ طرح خود را از نخل های مردابی الهام گرفته است و توانسته است زیبایی بی نظیری را برای دیوار خانه شما فراهم کند. در ایران سازه محافظ نخل مرداب دیوار با بهترین کیفیت و بهترین متریال ساخته می شود. شما می توانید یکی از این محافظ های شیک و جدید را برای خود داشته باشید. دیوار منزل شما نه تنها به امنیت نیاز دارد، بلکه باید از نظر زیبایی شناسی نیز مورد توجه قرار گیرد. قرار دادن چند تکه اهن پاره روی دیوار به اسم نرده محافظ نه تنها اصولی نیست بلکه چهره و نمای ساختمان را نازیبا جلوه می دهد. حفاظ نخل مرداب همان نرده دیواری بوده است که تا کنون جای خالی آن حس می شده است. حفاظ ساختمان طرح نخل مرداب از نخل های مرداب زیبا ایده گرفته است و تمام قد برای مبارزه با سارقین آماده می باشد.

قیمت نرده حفاظ نخل مرداب

نرده حفاظ نخل مرداب قیمت مناسبی دارد و شما می توانید از قیمت نرده حفاظ دیوار نخل مرداب در ایران سازه بهره مند شوید. قیمت حفاظ نخل مرداب در شرکت ایران سازه براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می شود و قیمت مقرون به صرفه ای دارد. قیمت نرده نخل مرداب براساس فاکتورهایی مانند متریال به کار رفته؛ ارتفاع، ابعاد و نوع جوشکاری و رنگ آمیزی متغیر است. نخل مرداب به عنوان حفاظ قدبرافراشته سبب شده است تا مشتریان بسیاری به سمت این نوع نرده دیواری سوق داده شوند. محافظ روی دیوار ساختمان در ایران سازه از جمله نرده شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نیزار و نرده سرنیزه و همچنین نرده حفاظ نخل مرداب، درب حیاط و درب آکاردئونی و همچنین نرده محافظ پنجره با قیمت عالی و کیفیت مطلوب تولید می شود. قیمت حفاظ به طرح نخل مرداب یا گل های مرداب به گونه ای است که مشتری از خرید خود خرسند خواهد شد. لیست قیمت نرده روی دیوار نخل مرداب در سایت ایران سازه به صورت به روز قرار دارد. بنابراین برای خرید از ایران سازه شک نکنید زیرا قیمت ها برحسب نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی مصوب و تعیین شده است.

نرده روی دیوار نخل مرداب

 

قیمت انواع حفاظ دیوار نخل مرداب

 

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ نخل مرداب

از آن جایی که جوشکاری به روش های پیشرفته و با co2 انجام می گیرد از این رو دیگر هیچ نقطه اتصالی از هم باز نمی شود و دیگر مشکلات کثیفی جوشکاری روش های قبلی را ندارد. رنگ های به کار رفته برای زینت بخشیدن به نرده حفاظ روی دیوار مرداب نیز از رنگ های الکترواستاتیک بوده و در برابر آفتاب و آب هوا رنگ نمی بازد. کارشناسان ما در ایران سازه ساختمانی شکیل و زیبا را با حفاظ دیواری نخل مرداب برایتان تولید می کنند. همچنین مشاوره و بازدید رایگان و پذیرش سفارش و ارسال آن به سراسر کشور از دیگر مزایای ایران سازه است. با شماره 09127716460 کارشناس فروش ایران سازه تماس بگیرید.

حفاظ شیک و جدید نخل مرداب

 

نرده روی دیوار نخل مرداب با قیمت مناسب و طراحی شیک در ایران سازه

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس