صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ بالکن ساده

حفاظ ساده بالکن یا حفاظ ساده پنجره از آهن ساخته شده و البته از فلز فرفورژه یا .... ساخته می شود. نرده های آهنی ساده بدون طرح و نقش هستند و به صورت نرده میله هایی وجود دارد که مانع سقوط افراد به خصوص کودکان می شوند و هدف آن ها فقط برقراری امنیت است. شما بسته به نظر و سلیقه خود می توانید انواع نرده حفاظ بالکن را برای ساختمان تهیه کنید.بالکن یا تراس تاثیر زیادی روی زیبایی و نمای خانه دارد. نوع حفاظ بالکن چه از جنس فرفورژه یا استیل باشد سبب زیبایی بیش از حد نمای ساختمان می شود و در عین حال ایمنی خانه را نیز حفظ می کند. فرفروژه اصطلاحی فرانسوی است و به معنی انعطاف دادن به آهن است. انعطاف پذیری با فشار و دمای زیادی انجام می شود و همین خاصیت انعطاف پذیری آهن است که می توان آن را در طرح ها و شکل های متنوع برای ساخت حفاظ تراس، درب حیاط و لوازم دکوری و ... استفاده کرد. از طرف دیگر نرده تراس یا حفاظ بالکن فرفروژه استحکام بسیار بالایی را نیز دارند.

قیمت حفاظ بالکن

 

برای امنیت ساختمان خود نرده حفاظ بالکن را فراموش نکنید. یکی از راهکارهای حفاظت از ساختمان و همچنین محافظت از اهالی خانه برای پیشگیری از سقوط ، استفاده از حفاظ بالکن می باشد. خرید اینترنتی نرده بالکن برای ساختمان از سایت آراد حفاظ انتخابی هوشمندانه است. با داشتن نرده بالکن دیگر نگران خطر برای فرزندان خود نباشید. استحکام نرده بالکن برای ساختمان به اندازه ای است که شما از خم نشدن آن مطمئن باشید.

حفاظ بالکن ساده

حفاظ بالکن به میزان بودجه، سلیقه ، نوع ساختمان و ... بستگی دارد. در نهایت این شما هستید که طرح مورد نظر خود را سفارش می دهید. نرده بالکن در دنیای امروز با سبک و شیوه های زندگی کنونی همخوانی دارد. اکنون که اکثر خانواده ها به صورت آپارتمان است از این رو شما باید برای تراس یا بالکن خود نرده حفاظ را تهیه کنید. زیرا برای امنیت ساختمان بسیار ضروری است. به صورت کلی برای اینکه بتوانیم هم امنیت ساختمان را افزایش دهیم و زیبایی نمای ساختمان را بالا ببریم باید از نرده حفاظ برای تراس یا بالکن استفاده کنیم. با طرح های مختلف می توان نقش عناصر زیبایی را روی نمای ساختمان ایجاد کرد.

نرده حفاظ بالکن

 

حفاظ بالکن کودک

 

قیمت حفاظ بالکن

قیمت حفاظ بالکن براساس تراکم، مدل، ابعاد و سایر ویژگی های دیگر تعیین می شود. در شرکت ایران سازه شما می توانید با خیال راحت و با قیمت های مناسب اقدام به خرید کنید. در این شرکت قیمت ها براساس نرخ اتحادیه تعیین شده و از این رو برای خرید هیچ مشکلی نخواهید داشت. یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت نرده بالکن، طول وعرض آن می باشد. استفاده از نرده حفاظ بالکن حس امنیت را در ساختمان افزایش میدهد. همچنین شما می توانید با طرح ها و مدل های مختلفی که وجود دارد زیبایی ساختمان خود را افزایش دهید. برای تماس با کارشناس فروش کافیست با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

مدل حفاظ بالکن در طرح های زیبا

 

حفاظ بالکن ساده و فرفورژه

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس