صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ بالکن با قیمت مناسب

نرده بالکن تولید شده در این شرکت از بهترین متریال ساخته شده و علاوه بر زیبایی و کیفیت از امنیت بسیار زیادی نیز برخوردار است. نرده تراس از جمله عناصر ضروری در خانه است که باید با نصب شدن در بالکن امنیت آن را فراهم کرد و حس امنیت را در خانه افزایش داد. خانه های آپارتمانی و حتی ویلایی که به دنبال حس امنیت هستند باید از نرده تراس بالکن استفاده کنند.

حفاظ بالکن فرفروژه

 

 

نرده بالکن نقش شایانی در نما و ظاهر یک ساختمان دارد و می تواند تاثیر چشمگیری روی مخاطب داشته باشد. حفاظ بالکن علاوه بر زیبایی و ظاهر از اهمیت بیشتری از جمله امنیت نیز بخرودرا است. این نقش یعنی ایمنی می تواند از حوادث خطرناک مانند سقوط جلوگیری به عمل آورد. نرده بالکن وسیله ای جدایی ناپذیر اجزای ساختمان است زیرا برای ایمنی ساختمان باید از این حفاظ ها استفاده کرد. نرده بالکن در این شرکت در طرح ها و مدل های مختلفی تولید شده که توانسته است امنیت را به خانه ها هدیه بدهد.

قیمت نرده حفاظ بالکن

نرده بالکن در شرکت ایران سازه از قیمت مناسبی برخوردا است. در این شرکت قیمت ها براساس نرخ اتحادیه تعیین شده و از این رو بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. البته طرح، مدل، وزن و کیفیت متریال به کار رفته در ساخت نرده بالکن یا حفاظ تراس روی قیمت نهایی آن تاثیر گذار است.

خرید انواع نرده حفاظ تراس

 

قیمت حفاظ تراس

 

خرید نرده حفاظ بالکن

نرده حفاظ بالکن امنیت بالایی دارد و شما می توانید با قیمت مناسب یکی از بهترین نرده تراس موجود در بازار ایران را تهیه کنید. شرکت ایران سازه با کیفیت عالی مشغول به ساخت انواع نرده بالکن است. شما می توانید به سلیقه خود یک نرده تراس یا حفاظ راه پله و ... را سفارش دهید و سپس خرید هوشمندانه ای خود را با رضایت کامل تکمل کنید. برای تماس با کارشناس فروش کافیست با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. چرا ایران سازه ؟؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمتا متغیر است(تنوع در کارها)

حفاظ تراس بالکن

 

قیمت انواع نرده حفاظ فرفورژه

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس