صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نصب حفاظ بالکن با استاندارد های اصولی

ساخت و نصب انواع نرده بالکن در طرح های فرفورژه، کلاسیک و مدرن و طرح های بسیار متنوع در شرکت ایران سازه به صورت استاندارد و اصولی انجام می شود. برای ایجاد امنبت می توانید جنبه های زیادی از ساختمان را مد نظر داشته باشید که یکی از ان ها بالکن است. صنایع فلزی ایران سازه با کیفیت بالا و طرح های متنوع بهترین نرده های بالکن را تولید می کند.

حفاظ بالکن فرفروژه

 

 

بالکن یا تراس تاثیر زیادی روی زیبایی و نمای خانه دارد. نوع حفاظ بالکن چه از جنس فرفورژه یا استیل باشد سبب زیبایی بیش از حد نمای ساختمان می شود و در عین حال ایمنی خانه را نیز حفظ می کند. فرفروژه اصطلاحی فرانسوی است و به معنی انعطاف دادن به آهن است. انعطاف پذیری با فشار و دمای زیادی انجام می شود و همین خاصیت انعطاف پذیری آهن است که می توان آن را در طرح ها و شکل های متنوع برای ساخت حفاظ تراس، درب حیاط و لوازم دکوری و ... استفاده کرد. از طرف دیگر نرده تراس یا حفاظ بالکن فرفروژه استحکام بسیار بالایی را نیز دارند.

قیمت حفاظ بالکن

از فلز فرفورژه برای ساخت حفاظ بالکن یا تراس استفاده می شود و هم برای ساختمان های تجاری و هم اداری و هم مسکونی یا ویلایی کاربرد زیادی دارد. قیمت حفاظ بالکن فرفورژه به طرح و مدل آن بستگی دارد. اما به صورت کلی این حفاظ بالکن فرفورژه از قیمت مناسبی برخوردار است. به طور کلی هرچقدر حفاظ بالکن فرفورژه متراکم تر باشد وزن آن بیشتر و در نتیجه قیمت آن افزایش می یابد. همچنین اگر طرح مورد نظر شما با نقش های ظریف همراه باشد روی دستمزد تاثیر گذاشته و قیمت آن را افزایش می دهد. قیمت حفاظ تراس یا حفاظ بالکن به نوع مواد پروفیل، تراکم، طرح حفاظ بستگی دارد.

خرید انواع نرده حفاظ تراس

 

قیمت حفاظ تراس

 

حفاظ بالکن ساده

حفاظ ساده بالکن یا حفاظ ساده پنجره از آهن ساخته شده و البته از فلز فرفورژه یا .... ساخته می شود. نرده های آهنی ساده بدون طرح و نقش هستند و به صورت نرده میله هایی وجود دارد که مانع سقوط افراد به خصوص کودکان می شوند و هدف آن ها فقط برقراری امنیت است. شما بسته به نظر و سلیقه خود می توانید انواع نرده حفاظ بالکن را برای ساختمان تهیه کنید. برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. چرا ایران سازه ؟؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمتا متغیر است(تنوع در کارها)

حفاظ تراس بالکن

 

قیمت انواع نرده حفاظ فرفورژه

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس