صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده بالکن شیک و جدید

نرده بالکن که در شرکت ایران سازه تولید می شود از نظر کیفیت و از نظر طراحی بسیار عالی است. نرده تراس از جمله عناصر مهم و ضروری در هر خانه ای به شمار می رود. هر فردی بایستی برای تراس یا بالکن خود نرده حفاظ تراس سفارش دهد. انواع نرده بالکن که می توان برای خانه سفارش داد از جمله: نرده بالکن ساده، نرده بالکن فرفورژه، نرده بالکن مدرن، نرده بالکن سی ان سی و نرده بالکن لوکس است که هر کدام قیمت های متفاوتی دارد. نرده بالکن، وسیله ای جدایی ناپذیر در ساخت بالکن است. بالکن ها به این دلیل طراحی شدند که خلاء عدم وجود فضای باز در آپارتمان ها را پر کنند. همه آنها در مکانی بالاتر از سطح زمین به سمت بیرون قرار گرفته اند بنابراین خطر سقوط در همه آنها کم و بیش وجود دارد.

قیمت نرده بالکن

 

نرده بالکن نقش بسیار زیادی در زیباسازی نمای خانه دارد. حفاظ بالکن علاوه بر اینکه نقش عنصر زیبایی در نمای ساختمان دارد، به مراتب از اهمیت بیشتری نیز برخوردار است. این نقش مهمی که نرده حفاظ بالکن در ساختمان ایفا می کند مربوط به ایمنی آن است. نرده بالکن برای افزایش امنیت ساختمان ها روی تراس نصب می شود.

قیمت نرده بالکن

قیمت نرده بالکن به فاکتورهای متفاوتی بستگی دارد. برخی از فاکتورهای موثر در خرید نرده بالکن روش ساخت، متریال به کار رفته، نوع جوشکاری و برشکاری و طرح نرده تراس است. برای مثال این طبیعی است که ساخت نرده بالکن فرفورژه به مراتب راحت تر از مدل CNC میباشد. دستگاه های برش CNC با ظرافت بیشتری کار میکنند و میتوان این مدل را زیباترین مدل حفاظ بالکن دانست. طول، ارتفاع و عرض از دیگر فاکتورهای موثر در تعیین قیمت حفاظ بالکن است. به این صورت که هر چه بالکن شما بزرگتر باشد باید طول و ارتفاع حفاظ نیز بیشتر باشد. در نتیجه قیمت نرده بالکن نیز افزایش می یابد.

خرید نرده حفاظ بالکن

 

 تعیین قیمت حفاظ بالکن

 

خرید نرده حفاظ بالکن

به طور کلی عوامل زیادی بر روی قیمت انواع مختلف حفاظ بالکن موثر است ولی عوامل فیزیکی موثر در قیمت میتواند شامل ابعاد، جنس ماده اولیه، نحوه ساخته شدن، جنس رنگ و پوشش و نحوه کاور کردن حفاظ است. برای خرید اینترنتی نرده حفاظ بالکن می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

انواع نرده حفاظ بالکن

 

نرده بالکن شیک و جدید

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس