صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

درب آکاردئونی کشویی امنیت ساختمان شما را تضمین می کند.

نرده حفاظ آکاردئونی یکی از مهمترین مواردی است که باید برای امنیت خانه خود در نظر داشته باشید. حفاظ کشویی آکاردئونی می تواند خانه شما را در برابر سارقین فرصت طلب حفظ کند. درب کشویی آکاردئونی به صورت ریلی باز و بسته می شود و از این لحاظ توانسته است جایگاه کمی را به خود اختصاص دهد و در خانه هایی که پاگرد کوچکی دارند و فضای کمی در جلو درب آپارتمان خود دارند، به راحتی نصب شود. درب آکاردئونی که درب متحرک یا کشویی یا ریلی نامیده می شود امروزه به یکی از پرطرفدراترین طرح های محافظ ایمنی در ایران تبدیل شده است زیرا هم قیمت مناسبی دارد و هم با طرح خاصی که دارد نمای خانه را تحت تاثیر قرار می دهد. حفاظ ریلی درب آپارتمان در طرح ها و مدل های مختلفی در شرکت ایران سازه ساخته می شود نکته مهم در مورد نرده حفاظ ریلی درب آپارتمان این است که شما عزیزان می توانید یکی از طرح ها مانند حفاظ ریلی درب آپارتمان دو گل یا سه گل و همچنین چهار گل یا پنج گل (تمام گل) را برای خود اختیار کنید. از جمله طرح های مختلف حفاظ ریلی درب آپارتمان مانند درب ایتالیایی یا شکلات پیچ است. پس شما عزیزان می توانید با وجود حفاظ ریلی درب آپارتمان هم زیبایی و نمای دکوراسیون خانه خود را شیک و زیبا جلوه دهید و هم اینکه با وجود نرده حفاظ امنیت ساختمان را بیش از پیش تضمین نمایید.

 درب آکاردئونی

درب آکاردئونی یکی از راه هایی است که می توانید به کمک آن امنیت خانه خود را تضمین کنید. درب کشویی می تواند به راحتی باز و بسته شود و همچنین فضای کمی را نیز اشغال می کند. با وجود درب کشویی یا آکاردئونی شما می توانید به راحتی خانه خود را ایمن کرده و در نتیجه سارقین را ناامید کنید. درب آکاردئونی که طرح خود را از مدل نرده حفاظ شاخ گوزنی الهام گرفته است توانسته است به راحتی به یکی از طرح های پرطرفدار بین مشتریان تبدیل شود. شما با وجود این درب کشویی آکاردئونی می توانید اموال خود را در برابر سارقین محافظت کنید.

قیمت درب آکاردئونی

حفاظ کشویی آکاردئونی یکی از طرح های پرطرفداری است که در ساختمان برای امنیت به کار می رود. با وجود حفاظ ضد سرقت پشت درب آپارتمان شما می توانید خریدی هوشمندانه داشته باشید زیرا هم امنیت را به شما هدیه می دهد و هم قیمت مناسبی دارد. نرده حفاظ کشویی درب آپارتمان در ایران سازه قیمت مناسبی داشته زیرا براساس نرخ اتحادیه حساب می شود. ایران سازه با نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع محافظ فلزی توانسته است جایگاه ویِژه ای را برای خود داشته باشد. شما عزیزان می توانید با وجود نرده حفاظ آکاردئونی امنیت را به خانه خود دعوت کنید. در شرکت ایران سازه قیمت نرده درب آکاردئونی به صورت مقرون به صرفه حساب می شود زیرا نرخ اولیه براساس نرخ مصوب نهادهای نظارتی است.

ساخت حفاظ آکاردئونی
قیمت نرده درب آکاردئونی کشویی

حفاظ ریلی درب آپارتمان

نرده درب آکاردئونی که محافظ ضد سرقت نیز نامیده می شود روشی است که می توان به کمک آن ایمنی خانه را تضمین کرد. شما با وجود نرده درب کشویی آپارتمان می توانید به راحتی خانه خود را ترک کنید. حفاظ ریلی درب آپارتمان با وجود اینکه برای ایمنی خانه الزامی است از این رو شما می توانید این نرده درب ضد سرقت را برای خود انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که وجود حفاظ ریلی درب آپارتمان راه را بر سارقین سد می کند از این رو شما با وجود این نرده حفاظ شیک و زیبا که هم کیفیت بالایی دارد و هم قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارد، توانسته است جایگاه ویژه ای را برای خود داشته باشد. برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

 قیمت درب آکاردئونی در ایران سازه
حفاظ ریلی درب آپارتمان
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس