صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

درب آکاردئونی فلزی مدرن

درب آکاردئونی شامل چهارچوبی از جنس آهن است که به شکل پروفیل ساخته شده و درون این چهارچوب به صورت افقی، عمودی و مورب پروفیل ها قرار می گیرند. درب آکاردئونی از جنس فلز بسیار محکم و مقاوم است که به راحتی برش داده نمی شود. محافظ درب آکاردئونی به صورت نرده ای یا کشویی باز و بسته می شود. طرح های این حفاظ به صورت لوزی یا گل است که براساس تعداد لوزی ها نامگذاری می شود. ساختار حفاظ آکاردئونی به گونه ای است که دارای یک قاب آهنی است که روی در جوش داده می شود و به صورت ریلی روی یک ریل تعبیه شده در بالا و پایین قاب باز و بسته می شود.مزیت درب آکاردئونی این است که هم فضای کمی اشغال می کند و هم ایمنی لازم را برای ساختمان های مسکونی و تجاری فراهم می کند. استفاده از حفاظ آکاردئونی سبب شده تا شما با خیال راحت خانه خود را ترک کنید زیرا باز کردن این درب کار هر کسی نیست. درب آکاردئونی فلزی یک سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می شود زیرا با کمک آن می توانید سارقین را از ورود به خانه منع کنید. درب آکاردئونی یک حفاظ کشویی است که از ساز آکاردئون الهام گرفته است و فضای کمی را برای باز و بسته شدن اشغال می کند. این درب ها به عنوان حفاظ کشویی یا حفاظ کرکره ای نیز شناخته می شوند.

لیست قیمت حفاظ آکاردئونی

با استفاده از محافظ ضد دیلم آپارتمانی و نصب درب آکاردئونی روی تمامی درب های ساده و ضدسرقت می توانید امنیت ساختمان خود را تضمین کنید. حفاظ ریلی یا کشویی آکاردئونی در طرح ها و مدل های مختلفی وجود دارد که شما می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از این طرح ها را انتخاب کنید.

لیست قیمت حفاظ آکاردئونی

درب های آکاردئونی در طرح ها و مدل های مختلفی تولید و در بازار عرضه می شود. یکی از گزینه هایی که باید در هنگام خرید درب آکاردئونی به آن توجه کنید قیمت حفاظ آکاردئونی است. این درب در شرکت ایران سازه براساس نرخ اتحادیه تولید شده است و به همین دلیل قیمت مناسبی دارد. از دیگر فاکتورهای مهم و تاثیر گذار در قیمت نرده حفاظ کشویی می توان به طرح، نوع جوشکاری و برشکاری و همچنین ابعاد مورد نیاز اشاره کرد. قیمت حفاظ آکاردئونی براساس مدل و طرحی که دارد، قیمت گذاری می شود، برای مثال درب آکاردئونی سه لوزی چهار خم ، درب آکاردئونی چهار لوزی ، درب آکاردئونی سه لوزی پرچ مخفی دوبل، پنج لوزی تسمه عمودی، هر کدام قیمت متفاوتی دارند. قیمت ها در ایران سازه براساس نرخ اتحادیه تعیین می شود. البته توجه کنید که قیمت ها براساس مدل؛ ابعاد، متریال به کار رفته در ساخت حفاظ آکاردئونی نیز متغیر است.

درب آکاردئونی فلزی
درب آکاردئونی با قیمت مناسب و جدید

درب آکاردئونی فلزی مدرن

درب آکاردئونی از جمله باکیفیت ترین، امن ترین و پرفروش ترین محصولاتی است که برای ارتقای امنیت استفاده می شود. توجه داشته باشید که در ایران سازه این درب در رنگ های مختلفی تولید می شود که با توجه به نمای ساختمان می توان رنگ مورد نظر را سفارش داد. درب آکاردئونی در طرح های بسیار متنوعی در شرکت ایران سازه تولید می شود که هر کدام به دلیل طرح خاص خود مزایایی را به همراه دارند. به صورت کلی مزایای استفاده از حفاظ کشویی آپارتمان در زیر ذکر شده است» 1. صرفه جویی در فضا 2. افزایش امنیت ساختمان 3. قیمت بهینه 4. نصب آسان 5. زیبایی و طراحی منحصر به فرد برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. برای تماس با کارشناس فروش جهت دریافت مشاوره تخصصی و مشاوره قیمت و بازدید رایگان می توانید با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

قیمت حفاظ آکاردئونی
خرید درب آکاردئونی
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس