صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

قیمت نرده حفاظ بالکن

نرده بالکن با نصب شدن در بالکن، ایمنی را به ساختمان شما هدایت می کند. با نصب شدن نرده تراس مدرن و نرده تراس برای ویلا خانه ای ایمن و در عین حال پیشرفته خواهید داشت. امنیت و ایمنی ساکنان را تا حدی می توانید با حفاظ تراس و بالکن تامین کنید. از این رو شما برای خرید نرده تراس برای ویلا یا نرده تراس برای طبقه اول تردید نکنید. بالکن ها در صورتی که حفاظ داشته باشند و از زیباترین نرده بالکن بهره مند شده باشند، می توانند به یک مکان جذاب برای اعضای خانواده تبدیل شوند. نرده تراس برای ویلا یا نرده تراس با قوطی و نرده تراس برای طبقه اول در طرح های متفاوتی وجود دارد. شما می توانید باکمک حفاظ تراس و بالکن هم امنیت و هم زیبایی را به خانه خود دعوت کنید.

نرده تراس برای ویلا

تصاویر نرده بالکن یا حفاظ تراس و بالکن در سایت ما موجود است شما می توانید انواع نرده تراس را مشاهده می کنید. زیباترین نرده بالکن و طرح نرده تراس ساده برای ساختمان ها موجود است. شما می توانید در ایران سازه انواع مختلفی از تصاویر نرده بالکن یا حفاظ تراس را مشاهده کنید که در عین زیبایی امنیت را نیز به همراه می آورد.

قیمت حفاظ تراس

قیمت حفاظ تراس استیل یا قیمت حفاظ تراس فرفورژه در سایت ایران سازه بسیار مقرون به صرفه است. اگر به دنبال قیمت نرده حفاظ بالکن ارزان و مقرون به صرفه هستید به شما پیشنهاد می دهیم که حفاظ فلزی تراس یا حفاظ تراس متحرک یا نرده تراس آهنی و نرده تراس فرفورژه متحرک را تهیه کنید. توجه کنید که در ایران سازه انواع مختلف حفاظ مانند: • حفاظ برای تراس با طرح ساده • حفاظ فلزی تراس با طرح مدرن • حفاظ تراس با قوطی با طرح ساده و مینیمال • حفاظ تراس طبقه اول با طرح مشکب یا کشویی و .... در ایران سازه تولید می شود که قیمت هر کدام متفاوت است.

حفاظ برای تراس
نرده تراس با قوطی

نرده تراس برای ویلا

اگر به دنبال طرح های متنوعی از نرده تراس هستید می توانید نرده تراس آهنی، نرده تراس فرفورژه یا انواع نرده تراس با طرح های ساده یا مثلا طرح نرده تراس ساده یا حفاظ تراس متحرک را برای خانه خود انتخاب کنید. برای تماس با کارشناس فروش در شرکت ایران سازه کافیست شماره تلفن 09127716460 را بگیرید.

قیمت حفاظ تراس
قیمت نرده حفاظ بالکن
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس