صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

لیست قیمت درب ویلایی و قیمت درب آهنی ویلایی

در میان تمامی سازه های دکوارسیون خارجی آنچه اهمیت ویژه ای دارد این است که درب حیاط ویلایی را مناسب و شیک خریداری کنید. درب حیاط مدرن تاثیر شگرفی در زیبا نشان دادن نمای خانه دارد و ارزش ساختمان را افزایش می دهد. درب حیاط مدرن با طراحی شیک و استحکام قابل قبول همان چیزی است که به دنبال آن هستید. در نظر داشته باشید در ایران سازه از بهترین متریال برای ساخت درب ویلایی مدرن استفاده می شود و از این رو دیگر نگران کیفیت پایین درب ویلایی در سایر شرکت ها نباشد. درب حیاط از اجزای اصلی ورودی ساختمان و پارکینگ است. درب حیاط هم سبب زیبایی ظاهر ساختمان می شود و هم در امنیت نقش دارد. درب چوبی مدرن ویلایی قابلیت رنگ پذیری براساس نمای ساختمان دارد تا دکوراسیون خارجی خانه را شیک و زیبا جلوه دهد. درب ویلایی جدید و ارزان مناسب ترین گزینه برای حیاط و ساختمان ها است. با توجه به اینکه درب آهنی استحکام و مقاومت بالایی دارد از این رو می توانید در شرایط مختلف آب و هوایی یعنی شمال، جنوب، غرب و شرق کشور ایران از آن استفاده کنید.

قیمت درب حیاط شیک و مدرن

درب ویلایی ساختمان جدید و ارزان قیمت همان چیزی است که به دنبال آن هستید تا هم بتوانید خانه ای شیک داشته باشید و هم امنیت داشته باشد و هم ماندگاری قابل قبولی برخوردار باشد. انواع درب حیاط ویلایی شامل: درب ویلایی فرفورژه – درب ویلایی چوبی مدرن – درب خانه ویلایی فلزی طرح چوب – درب ورودی ویلایی طرح فانتزی – درب ویلایی منزل فلزی کلاسیک -سلطنتی – مینیمال – خاص و ....

قیمت درب حیاط شیک و مدرن

درب حیاط شیک و مدرن در شرکت ایران سازه با قیمت مناسب انتخاب می شود. درب ویلایی فرفورژه یا درب ویلایی فلزی ساده و... انواع درب حیاط هستند که طرح متفاوتی دارند و قیمت هر یک متفاوت است. در شرکت ایران سازه قیمت درب ویلایی براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می شود و از این رو دیگر نگران هزینه های سر به فلک کشیده سایر شرکت ها نباشید. عوامل مختلفی در قیمت درب فلزی حیاط موثر است. یکی از مهمترین فاکتورها این است که درب حیاط چه طرح و مدلی دارد. هرچقدر مدل پیچیده تر باشد و سازه های آن بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش می یابد. قیمت درب آهنی حیاط ماشین رو با توجه به اینکه جهت ساخت و تولید نیاز به پردازش و ریزه کاری های کمتری دارد قیمت کمتری نسبت به درب آهنی حیاط نفررو دارد. فاکتور مهم دیگر کیفیت ساخت و وزن نهایی درب حیاط است. هرچقدر وزن درب حیاط سنگین تر باشد قیمت نیز افزایش می یابد.

قیمت درب حیاط
قیمت درب آهنی ویلایی

قیمت درب حیاط

قیمت درب حیاط ویلایی براساس وزن و طرح درخواستی و همچنین متریال به کار رفته تعیین می شود. در نظر داشته باشید که جنس و نوع درب ویلایی اهمیت ویژه ای در قیمت آن دارد. به خاطر داشته باشید که شرکت ایران سازه قیمت درب حیاط ویلایی را براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می کند از این رو قیمت مناسب و به صرفه ای دارد. درب ویلایی و ساخت مدل های درب فرفورژه حیاط ساده و شیک در کارخانه ایران سازه با رعایت تمامی استانداردها و بالاترین کیفیت انجام می شود. در انتخاب درب ورودی ساختمان آهنی علاوه بر اینکه باید به قیمت توجه کنید، به استحکام، زیبایی، کیفیت ساخت و رنگ نیز توجه کنید. یکی از موضوعات مهم در رابطه با خرید درب حیاط ساده و شیک این است که طرح درب حیاط را به دقت انتخاب کنید. نصب درب پارکینگ و طرح آن نیز مهم است زیرا باید تمامی عناصر با هم همخوانی داشته باشند. شرکت ایران سازه در خدمت شما است تا به سوالات شما پاسخ دهد. برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

درب ویلایی فرفورژه
درب ویلایی
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس