صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

درب آکاردئونی با قیمت عالی و طراحی مدرن در ایران سازه

درب آکاردئونی برای بار اول توسط رومی ها ساخته شد. این حفاظ برای افزایش امنیت ساختمان کاربرد دارد و به دلیل طراحی خاصی که دارد سبب تاثیر چشمگیری روی نمای ساختمان مسکونی یا تجاری می شود. مدل های متفاوتی از درب آکاردئونی در شرکت ایران سازه ساخته می شود که مشتریان عزیز با توجه به سبک سلیقه ای که دارند می توانند یکی از این نوع درب آکاردئونی ها را برای خود انتخاب کنند. حفاظ آکاردئونی به صورت مشبک ساخته شده که این شبکه ها لوزی شکل هستند. جنس حفاظ آکاردئونی از آهن و فولاد است و کیفیت و مقاومت خوبی در برابر برش و ضربه دارد. در قسمت پایینی و بالایی قاب درب ریل نصب می شود و میله متصل به درب، در داخل این ریل قرار می گیرد. کم حجم بودن این درب آکاردئونی سبب شده است تا این محصول به یکی از پرفروش ترین سازه های امنیتی در ایران تبدیل شود.

حفاظ آکاردئونی درب آپارتمان

درب آکاردئونی شامل چهارچوبی از جنس آهن است که به شکل پروفیل ساخته شده و درون این چهارچوب به صورت افقی، عمودی و مورب پروفیل ها قرار می گیرند. درب آکاردئونی از جنس فلز بسیار محکم و مقاوم است که به راحتی برش داده نمی شود. محافظ درب آکاردئونی به صورت نرده ای یا کشویی باز و بسته می شود. طرح های این حفاظ به صورت لوزی یا گل است که براساس تعداد لوزی ها نامگذاری می شود. ساختار حفاظ آکاردئونی به گونه ای است که دارای یک قاب آهنی است که روی در جوش داده می شود و به صورت ریلی روی یک ریل تعبیه شده در بالا و پایین قاب باز و بسته می شود.

خرید درب آکاردئونی

درب آکاردئونی از جمله باکیفیت ترین، امن ترین و پرفروش ترین محصولاتی است که برای ارتقای امنیت استفاده می شود. توجه داشته باشید که در ایران سازه این درب در رنگ های مختلفی تولید می شود که با توجه به نمای ساختمان می توان رنگ مورد نظر را سفارش داد. مزایای درب آکاردئونی را می توان در زیر برشمرد: 1. بازشدن به صورت کشویی و اشغال کم فضا 2. نفوذ سخت به دلیل ساختار خاص 3. استحکام و مقاومت بالای درب آکاردئونی 4. استفاده به عنوان درب دوم برای افزایش امنیت

خرید درب آکاردئونی
رنگ درب آکاردئونی

نحوه محاسبه قیمت حفاظ آکاردئونی کشویی

برای محاسبه حفاظ آکاردئونی کشویی درب آپارتمان نیاز است که طول درب را در عرض درب ضرب کرده و سپس عدد حاصل را در قیمت هر متر مربع ضرب نمایید. قیمت حفاظ آکاردئونی کشویی آپارتمان به عواملی از جمله جنس فولاد به کار رفته، نوع رنگ آمیزی، نوع جوشکاری و میزان قیمت روز آهن بستگی دارد. قیمت حفاظ آکاردئونی به عوامل مختلفی بستگی دارد، برخی از این عوامل شامل ضخامت تسمه، جنس ماده اولیه سازنده، نوع جوشکاری و برشکاری و ... بستگی دارد. استفاده از رنگ های الکترواستاتیک کوره ای از کیفیت بالاتری برخوردار است و به همین میزان از رنگ های روغنی نیز گران تر است. از دیگر عوامل جنس مواد سازنده است، هر چقدر کیفیت و درجه مقاومت فولادهای به کار رفته در ساخت حفاظ اکاردئونی بیشتر باشد، قیمت نیز تغییر می کند. برای ارتباط با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

ساختار درب آکاردئونی مدرن و جدید
نحوه نصب درب آکاردئونی
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس