صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده حفاظ روی دیوار لیلیومی

اگر می خواهید دزدگیر را برای خانه خود نصب کنید. نرده حفاظ دیوار لیلیومی را به خانه خود دعوت کنید. این حفاظ یکی از پرفروش ترن نرده محافظ های دیوار است. زیرا هم طراحی جذاب و هم امنیت بالایی دارد. استحکام و کیفیت ساخت نرده دیوار لیلیومی به اندازه ی است که شما می توانید با خیال راحت تا سالیان متمادی از این مهمان بهره مند شوید. تراکم خاص نرده حفاظ دیوار و ارتفاع و همچنین گل های زیبای به کار رفته در نوک میلگردها همگی راهی هستند که نمای خانه شما را شکیل تر و زیبا تر از قبل نمایند. برای دیوار ویلا یا باغ و همچنین برای دیوار خانه های آپارتمانی یا تجاری و ادرای می توانید حفاظ لیلیومی را اختیار کنید

کیفیت حفاظ دیوار لیلیومی

اگر به دنبال امنیت هستید می توانید نرده روی دیوار لیلیومی را برای ساختمان یا ویلای خود انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که این حفاظ ها سبک جدید نرده دیوار هستند. با وجود این حفاظ دیگر نگران سارقین نباشید زیرا امنیتی که به همراه می آورند بسیار بیشتر و قابل قبول تر از نرده حفاظ های قدیمی می باشد.

قیمت نرده دیوار لیلیومی

نرده دیوار لیلیوم هم سبب می شود تا امنیت ساختمان شما به طور کامل حفظ شود و هم اینکه با وجود این نرده روی دیوار، زیبایی نمای ساختمان شما تضمین می شود. این نرده طرح خود را از گل های زیبای لیلیومی ایده گرفته است. با وجود این حفاظ شیک و زیبا شما می توانید سلیقه خود را به رخ دیگران بکشید زیرا نمای بسیار زیبا و جالبی برای دیوار خانه به وجود می آورد. نرده دیوار لیلیوم هم سبب می شود تا امنیت ساختمان شما به طور کامل حفظ شود و هم اینکه با وجود این نرده روی دیوار، زیبایی نمای ساختمان شما تضمین می شود. این نرده طرح خود را از گل های زیبای لیلیومی ایده گرفته است. با وجود این حفاظ شیک و زیبا شما می توانید سلیقه خود را به رخ دیگران بکشید زیرا نمای بسیار زیبا و جالبی برای دیوار خانه به وجود می آورد.

خرید نرده دیوار لیلیومی
قیمت نرده دیوار لیلیومی

خرید نرده دیوار لیلیومی

نرده محافظ دیوار لیلیومی می تواند امنیت ساختمان شما را تضمین کند. همچنین با وجود این حفاظ شیک و زیبا نمای خانه شما زیباتر از قبل می شود. این نرده طرح خود را از گل های زیبای لیلیومی ایده گرفته است. با وجود این حفاظ شیک و زیبا شما می توانید سلیقه خود را به رخ دیگران بکشید زیرا نمای بسیار زیبا و جالبی برای دیوار خانه به وجود می آورد. حفاظ یا حصار یا گارد فلزی که فنس نیز خوانده می شود! برای دیوار ساختمان تجاری یا مسکونی و همچنین ویلا ها بسیار ضروری است. اگر این طرح حفاظ با نرده روی دیوار لیلیومی مزین شود دیگر همه چیز با هم برای امنیت و زیبایی نمای ساختمان فراهه می شود. برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

قیمت حفاظ روی دیوار لیلیومی
نرده دیوار طرح لیلیومی
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس