صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ شاخ گوزنی، حافظ خانه های شما است.

 

خرید نرده حفاظ شاخ گوزنی در تهران و اطلاع از قیمت این نرده آهنی در سایت ایران سازه ذکر شده است. برای مشاوره بیشتر در مورد قیمت تولید حفاظ شاخ گوزنی همچنین با شماره تماس 09127716460 تماس حاصل کنید. سارقان با دیدن نرده های اهنی ستبر بر روی دیوار ویلا و یا آپارتمان فکر ورود به ساختمان را از سر بیرون می کنند.ورود به خانه ای با حافظانی از جنس آهن و طرح شاخ های گوزن آیا ساده است؟ مسلما جواب خیر است. امنیت خریدنی است اما نیاز نیست با هزینه های گزاف امنیت را خریداری کنید!

 

حفاظ شاخ گوزنی

 

امنیت ساختمان شما چگونه تامین می شود؟

 

آیا برای دیوار و حیاط های خانه خود محافظتی تدارک دیده اید؟ اگر جواب شما خیر است باید کمی هوشمندانه اقدام کنید. با نصب حفاظ روی دیوار در طرح های نرده شاخ گوزنی wall fance و یا سایر نرده های دیواری مانند نرده لیلیوم، نرده بوته ای و... حریم خصوصی خانه خود را حفظ نمایید.

 

قیمت نرده شاخ گوزنی

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار

 

در زمان کنونی نداشتن حفاظ آهنی دیوار و یا نرده شاخ گوزنی یک نقص بزرگ برای امنیت و ساختمان به حساب می آید. خانه هایتان را با اندکی هزینه بیمه کنید. این بار بیمه ای از جنس آهن! که در برابر سارقین قد علم کرده و اجازه نفوذ به افراد متجاوز را به ساختمان یا ویلای شما را نمی دهد. قیمت نرده شاخ گوزنی دست دوم و نو با توجه به تراکم میلگردی که در ساخت ان به کار رفته است محاسبه می شود.

 

حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی

 

انواع حفاظ روی دیوار wall fance

 

همیشه تنوع در انتخاب باعث می شود مشتریان امکان آزادی عمل در انتخاب نرده دیواری دلخواه را برای خود داشته باشند. از طرح ها و انواع حفاظ فلزی دیوار می توان به حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ سرنیزه، حفاظ نیزار، حفاظ لیلیوم اشاره کرد. هر کدام از این نرده آهنی دیوار محوطه؛ زیبایی و قیمت مخصوص به خود را دارند برای اطلاع از قیمت با شماره تلفن 09127716460 ایران سازه تماس حاصل کنید.

 

حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی

 

صنایع فلزی ایران سازه پیشگام در طراحی انواع حفاظ ساختمان

 

اگر قصد رفتن به سفر دارید ولی در عین حال نگران اموال و دارایی خودتان هستید، مسلما سفر برای شما دلچسب نخواهد شد. به همین دلیل باید با کمی تحقیق، نرده روی دیوار با قیمت مناسب را انتخاب کنید. طرح ها و رنگ ها متنوع نرده روی دیوار شاخ گوزنی می تواند نمای ساختمان شما را جلوه دیگری بدهد. با نصب نرده آهنی شاخ گوزنی می توانید به دکوراسیون ساختمان خود نیز تنوع دهید و نگهبانی بی مزد و منت را روی دیوار خانه و یا ویلای خود داشته باشید.

 

حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی

ایران سازه

 

این مقاله در راستای افزایش آگاهی شما در رابطه با حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار wall fance تهیه شده است. برای اطلاع از قیمت و مشاوره در مورد خرید حفاظ برتر نرده دیوار محوطه با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمائید. 09127716460 صنایع فلزی ایران سازه

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس