صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

قیمت حفاظ لیلیومی مقرون به صرفه تر از آن چیزی که تصور دارید.

بسیاری از کاربران به دلیل نا آگاهی، قیمت حفاظ لیلیومی را کمی گران قلمداد کرده و خیلی به سمت استفاده از این نوع حفاظ آهنی دیوار نمی روند. در این مقاله خواهیم دید که قیمت حفاظ لیلیومی کاملاً مقرون به صرفه است. برای تعیین قیمت حفاظ دیوار بایستی موارد و معیارهای مختلفی را در نظر بگیرید تا به یک جمع بندی کلی برسید. در ادامه به معیارهای تعیین قیمت انواع حفاظ دیوار نیز می پردازیم تا امکان بررسی این موارد برای کاربران راحت باشد. قیمت مقرون به صرفه و جذابیت بالا دو مشخصه اصلی حفاظ دیوار لیلیومی هستند. از نظر امنیت نرده حفاظ لیلیومی گل دار نسبت به سایر حفاظ های روی دیوار ساختاری خاص و بهتری دارد. از مزایای این حفاظ آهنی روی دیوار می توان به تراکم و همچنین ارتفاع دلخواه آن نام برد.

حفاظ لیلیوم

این بار شما را با یکی از بهترین انواع نرده حفاظ دیوار ساختمان یعنی حفاظ لیلیوم آشنا می کنیم. این حصار روی دیوار از گل های زیبای لیلیوم ایده گرفته است. در واقع این حفاظ به شکل بوته بوده که در هر بوته 15 عدد گل لیلیوم یا تعداد بیشتر به سفارش مشتری قرار می گیرد. میلگردهای به کار رفته در ساخت این حفاظ شماره 10 را دارا بوده و شاسی پروفیل آن 20 در 30 است. اما زیبایی این حفاظ روی دیوار که به شکل مدل لیلیومی معروف است، سبب شده است تا نمای ساختمان ها جذابیت زیادی پیدا کند. قیمت این حفاظ نسبت به سایر حفاظ دیوار باغ کمی گران تر است زیرا وزن آن سنگین تر می باشد. حفاظ لیلیوم از زیباترین حفاظ های روی دیوار می باشد. در ساخت و نصب نرده طرح لیلیوم باید دقت کرد. تولید کننده حفاظ روی دیوار آراد حفاظ با بهره مندی از میلگردهای ضخیم و با کیفیت و رنگ های کوره ای استاتیک حفاظ و یا نرده زیبا و با کیفیت را می سازند.

چرا قیمت حفاظ لیلیومی مقرون به صرفه است؟

برای تعیین قیمت حفاظ دیوار بایستی چند مورد را همزمان در نظر بگیرید. در بررسی قیمت حفاظ لیلیومی بایستی طول عمر این حفاظ دیوار را نیز در نظر داشته باشید. این حفاظ می تواند برای سال های بسیار زیادی روی دیوار خانه شما باقی مانده و امنیت آن را تضمین نماید. از این رو دیگر هیچ هزینه ای برای خرید حفاظ دیوار جایگزین نخواهید داشت. قیمت حفاظ لیلیومی به چند جهت به صرفه است. از اصلی ترین دلایل به صرفه بودن قیمت این حفاظ دیوار می توان به موارد زیر اشاره کرد: • طول عمر بالای حفاظ آهنی لیلیومی • استحکام بالا • امنیت حداکثری این حفاظ دیوار • عدم نیاز به هزینه های نگهداری • زیبایی و جذابیت ابدی حفاظ لیلیوم با بررسی این معیارها و مقایسه آنها با سایر انواع حفاظ دیوار متوجه دلایل مقرون به صرفه بودن قیمت حفاظ لیلیومی خواهید شد. لیست قیمت حفاظ لیلیوم در سراسر کشور درایران سازه براساس نرخ اتحادیه تعیین و مشخص می شود. محافظ دیواری که هم مانع از عبور سارقین می شود و هم اینکه با تراکم بالا امنیت ساختمان را تامین می کند و همچنین زیبایی و ظرافت خاصی به ساختمان ها می بخشد، نرده روی دیوار لیلیوم می باشد. برای تماس کافیست با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

نرده حفاظ روی دیوار لیلیوم گل دار
قیمت حفاظ لیلیومی

نرده حفاظ روی دیوار لیلیوم گل دار

نرده گل دار لیلیومی بین انواع حفاظ های بوته ای ، نرده شاخ گوزنی ، نرده بوته ای ، نرده نیزار و... زیباترین نوع حفاظ است. حفاظ لیلیوم دیوار با نرده های ستبری که دارد از خانه شما محافظت می کند و همچنین نما و منظره ی شکیلی برای خانه یا ویلا فراهم می آورد. حفاظ لیلیومی روی دیوار یکی از طرح های شکیل نرده حفاظ ساختمان است. زمانی که محافظ دیوار ساختمان به طرح نرده لیلیوم باشد پس با آسایش و آرامش به سفر بروید. زیرا همچون نگهبانی از خانه شما محافظ می کند. خانه ای امن با حفاظ دیوار ساختمان سبب افزایش آرامش خاطر ساکنین منزل می شود. زیرا دیگر خبری از سارقینی که بر روی دیوار کمینه می کنند تا وارد حریم شخصی شوند. نیست. حفاظ لیلیوم ایمنی را برای خانه به ارمغان می آورد. زیرا غیر قابل نفوذ می باشد. حفاظ دیواری لیلیوم راهیست برای افزایش زیبایی و امنیت خانه گرم شما. زیرا این نرده دیواری از گل های زیبای طبیعت ایده گرفته است. پس روی دیوار خانه شما بخشی از طبیعت جا خوش کرده است. نرده دیواری لیلیوم خانه شما را ایمن تر از آن چیزی می کند که باید! بنابراین با وجود چنین حفاظی در ساختمان دیگر نگران سارقین متجاوز گر نباشید.

حفاظ لیلیومی
قیمت نرده حفاظ لیلیوم
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس