صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

امنیت ساختمان با نرده حفاظ شاخ گوزنی

برای امنیت ساختمان خود بهتر است کمی هزینه کنید. نرده روی دیوار طرح شاخ گوزنی سبب می شود تا ساختمان شما در برابر سارقین ایمن بماند. بنابراین با خرید این نوع نرده روی دیوار می توانید امنیت را برای خود و اهالی خانواده خود تضمین کنید. حفاظ آهنی روی دیوار بوته ای امنیت خانه را تضمین می کند. این حفاظ با توجه به مدلی که دارد جنگی پیروزمندانه در برابر سارقین دارد. اگر به دنبال آسایش و آرامش برای خانواده خود هستید، نرده روی دیوار را انتخاب کنید که هم زیبایی داشته باشد و هم استحکام قابل قبولی در برابر خم شدن و برش خوردن داشته باشد. وجود نرده دیوار شاخ گوزنی با طراحی عالی و قیمت مناسب سبب می شود تا شما خریدی هوشمندانه داشته باشید زیرا هم زیبایی نمای خانه در نظر گرفته شده است و هم قیمت حفاظ دیوار شاخ گوزنی مناسب است و می تواند خریدی مقرون به صرفه برای شما باشد. به خاطر داشته باشید که محافظ دیوار شاخ گوزنی با طراحی که دارد می تواند خانه ای زیبا به شما هدیه دهد. در ایران سازه از بهترین متریال و مواد و دستگاه های روز برای ساخت نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی استفاده می شود.

نرده دیوار شاخ گوزنی

 

حفاظ آهنی بوته ای که طرح خود را از بوته های خاردار بیابان الهام گرفته است، نقش مهمی برای برقراری امنیت ایفا می کند. نرده بوته ای خاری تنها یکی از انواع نرده حفاظ دیوار است که در ایران سازه تولید می شود. انواع نرده مانند نرده دیوار شاخ گوزنی، نرده دیوار نیزار، نرده دیوار سرنیزه، نرده نخل مرداب و نرده لیلیومی همگی در این شرکت تولید می شود. تلفیقی از زیبایی و امنیت در میلگردهای در هم تنیده نرده بوته ای مشاهده می شود.

نرده روی دیوار شاخ گوزنی شیک و جدید با طراحی عالی و قیمت مناسب

تراکم نرده و ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی روی قیمت اثر گذار است. هر چه تراکم نرده روی دیوار شاخ گوزنی بیشتر باشد و ارتفاع میلگردها نیز بیشتر باشد، حفاظ آهنی شاخ گوزنی قیمت بیشتری دارد. قیمت نرده حفاظ روی دیوار مدل بوته یا خاری در ایران سازه براساس نرخ اتحادیه تعیین می شود. با توجه به اینکه این شرکت تجربه زیادی در ساخت و تولید انواع نرده دیوار دارد. بهترین کیفیت را در خدمت شما قرار می دهد.

نرده روی دیوار شاخ گوزنی شیک و جدید با طراحی عالی و قیمت مناسب

 

خرید نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی

 

خرید نرده حفاظ شاخ گوزنی

در ایران سازه قیمت نرده روی دیوار طرح شاخ گوزنی برای افزایش امنیت ساختمان شما بسیار مقرون به صرفه است زیرا براساس نرخ اتحادیه تعیین می شود. نتیجه گیری از خرید حفاظ روی دیوار بوته ای در این بخش شرح داده شده است: نرده روی دیوار مدل بوته ای که با طرح خاص خود به هیچ سارقی اجازه عبور نمی دهد. اگر کسی از پایین به این نرده ها نگاه کند، متوجه صعب العبور بودن آن می شود. برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن 091277164660 تماس بگیرید.

نرده روی دیوار شاخ گوزنی

 

خرید اینترنتی نرده حفاظ شاخ گوزنی

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس