صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

خرید اینترنتی نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی

حفاظ دیوار شاخ گوزنی در ارتفاع های متنوع تولید می شود و مشتریان می توانند بر اساس نیاز خود ارتفاع های مورد نظر خود را سفارش دهند همچنین دیوار در رنگهای متنوع مانند مشکی یا سفید و همچنین قهوه ای و هر رنگ دیگری که مشتریان مد نظر داشته باشند تولید می شود. حفاظ دیوار شاخ گوزنی به دلیل اینکه طرح خود را از شاخ های گوزن الهام گرفته است می تواند روی نمای خارجی ساختمان تاثیر زیادی داشته باشد به خاطر داشته باشید که استفاده از نرده حفاظ دیوار سبب شلوغ شدن نمای ساختمان می شود بلکه اگر از حفاظ دیوار زیبای استفاده کنید یک جلوه جدید و مدرن در نمای خانه شما نیز ایجاد خواهد شد. نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی با تراکم بسیار بالا و ارتفاع استاندارد تولید می شود شما می توانید در ارتفاعی که مد نظر دارید را برای ساختمان خود انتخاب کنید. نرده حفاظ دیوار شاخ گوزن شکل خود را از شاخ های گوزن الهام گرفته است و به همین دلیل حفاظت بسیار مناسب برای ساختمان شما فراهم می کند.

نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی

حفاظ دیوار شاخ گوزنی طرح خودرا از شاخ های گوزن الهام گرفته است و زیبای بی نظیر را می تواند روی دیوار خانه شما به وجود آورد همچنین این نرده حفاظ به این دلیل که از کیفیت بالایی برخوردار است در نتیجه استحکام و امنیت بالایی را به همراه دارد. حفاظ نرده شاخ گوزنی مانند حفاظ دیوار بوته ای است اما با این تفاوت که نرده حفاظ بوته ای تراکم میلگردهای آن بیشتر می باشد.

قیمت حفاظ دیوار شاخ گوزنی در شرکت ایران سازه

نرده دیوار شاخ گوزنی یکی از حفاظ های پرفروش در بازار ایران می باشد شما می توانید برای ویلا و آپارتمان و همچنین برای ساختمان های مسکونی و یا اداری خود حفاظ دیوار شاخ گوزنی را انتخاب نمایید . خرید حفاظ دیوار شاخ گوزنی سبب می شود که شما با خیال راحت ساختمان خود را ترک نماید و دیگر نگران این نباشید که سارقین می‌توانند از طریق دیوار وارد حیاط خانه شما شده و اموالتان را به سرقت ببرند در نظر داشته باشید که حفاظ دیوار شاخ گوزنی طرح خود را از شاخ های گوزن الهام گرفته است بنابراین زیبای بی نظیری را برای دیوار ساختمان به ارمغان می آورد. حفاظ دیوار شاخ گوزنی یکی از پر فروش ترین مرد حفاظ های دیوار می باشد مشتریان به این دلیل که این حفاظ هم امنیت بالایی دارد و هم اینکه قیمت مناسبی دارد به سمت خرید این حفاظ دیوار سوق پیدا می‌کند از طرف دیگر در شرکت ایران سازه قیمت ها بر اساس نرخ اتحادیه و تعاونی تعیین می‌شود بنابراین شما می‌توانید با بودجه‌ای که دارید بهترین حفاظتی دیوار را برای ساختمان خود از جمله ویلا و آپارتمان انتخاب نمایید.

خرید حفاظ دیوار شاخ گوزنی
حفاظ دیوار شاخ گوزنی

خرید حفاظ دیوار شاخ گوزنی

حفاظ دیوار شاخ گوزنی که در شرکت ایران سازه تولید می شود یکی از حفاظ های پرفروش در بازار ایران می باشد در نظر داشته باشید که حفاظ دیوار شاخ گوزنی در طرح ها و مدل های مختلف و همچنین در رنگ های گوناگونی تولید می شود. نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی شکل خودرا از شاخ های گوزن الهام گرفته است از این رو مانند شاخ های گوزن وسیله دفاعی بسیار خوبی روی دیوار خانه های شما است و می تواند از ساختمان در برابر ورود سارقین فرصت‌طلب محافظت نماید. نرده دیوار شاخ گوزنی یک حفاظ پر فروش در بازار ایران است زیرا هم ارتفاع و تراکم و همچنین قیمت بسیار مناسبی دارد بنابراین مشتریان بسیاری برای خرید حفاظ دیوار نرده دیوار شاخ گوزنی را انتخاب می کنند. برای تماس با کارشناس فروش میتوانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

قیمت حفاظ دیوار شاخ گوزنی
قیمت حفاظ دیوار شاخ گوزنی
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس