صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

خرید نرده حفاظ شاخ گوزنی

نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی علاوه بر اینکه از لحاظ زیبایی تاثیر خاصی روی ساختمان دارد، با امنیت زیادش مانع از ورود سارقین می شود. مزیت های نصب سریع و بدون نیاز به خرابی ساختمان از جمله فاکتورهای مهمی است که برای نصب نرده شاخ گوزنی حائز اهمیت است. تراکم بالای حفاظ شاخ گوزنی سبب شده است که هیچ جنبده ای قادر به عبور نباشد زیرا جا پا وجود ندارد و میلگردهای تیز روی شاخ گوزنی بسیار تیز و برنده هستند.

خرید حفاظ دیوار

 

• حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع 70 سانتی متر و تراکم 24 ردیف • نرده شاخ گوزنی با ارتفاع 80 سانتی متر و تراکم 24 ردیف • نرده شاخ گوزنی با ارتفاع 90 – 100 -110-120 سانتی متر و تراکم 24 ردیف

ساختار نرده حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی از میلگردهای شمشی و یا فولادی ساخته می‌شود و ابعاد ارتفاع آن بر اساس نظر مشتری تعیین می‌شود برای مثال سایزبندی استاندارد نرد حفاظ شاخ گوزنی از ۵۰ سانتی‌متر تا یک متر و ۲۰ سانتی‌متر است و برای اینکه امنیت این حفاظ افزایش پیدا کند نوک میلگرد حفاظ شاخ گوزنی را با گیوتین تیز می‌کنند که مانند سوزن و تیغ اجازه عبور به افراد و حیوانات را ندهد. قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی نرده حفاظ شاخ گوزنی یک حفاظ بسیار ایمن و در عین حال با کیفیت و زیبا است که مشتریان زیادی به دنبال خرید این نرده حفاظ هستند. قیمت حفاظ شاخ گوزنی در شرکت ایران سازه به گونه‌ای است که مشتریان می‌توانند با هر بودجه‌ای که دارند از این شرکت خرید کرده و قیمت مناسبی را بابت این نرده حفاظ محکم و زیبا بپردازند .

 قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی

 

خرید اینترنتی نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی

 

خرید اینترنتی نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی یک نرده حفاظ ایمن و مستحکم است که برای حصارکشی ورودی باغ ویلا و یا ساختمان‌های مسکونی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. توجه داشته باشید که حفاظ شاخ گوزنی امنیت بالایی به همراه داشته و برای جلوگیری از ورود ناخواسته افراد سارقین و حیوانات روی دیوار ویلا باغ و یا آپارتمان و همچنین ساختمان‌های اداری و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد . در گذشته بیشتر حفاظ‌های موجود روی دیوار به صورت حفاظ نیزه‌ای یا سیم خاردار بود که امنیت کمی را برای ساختمان به همراه داشتند اما امروزه نسل جدید حفاظ ها مانند نرده حفاظ شاه گوزنی یا نرده حفاظ بوته‌ای نرده حفاظ نیزار و همچنین نرده حفاظ نخل مرداب در بازار عرضه شده است که از نظر ظاهر امنیت و استحکام حرف اول را می‌زند. برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

حفاظ شاخ گوزنی

 

حفاظ شاخ گوزنی بهترین حفاظ برای دیوار

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس