صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده روی دیوار لیلیومی با طراحی مدرن

طراحی نرده حفاظ روی دیوار لیلیومی به گونه ای است که شاخ های تیز آن به هیچ عنوان اجازه عبور به سارقین را نمی دهد. در طراحی نرده لیلیومی شاخ های تیز زیادی در نظر گرفته شده است که عبور را غیر ممکن است زیرا عبور از بین شاخ های تیز و برنده با صدمات بسیار همراه است از این رو ضریب امنیتی و حفاظتی نرده لیلیومی بسار بالا می باشد. نکته دیگری که باید در مورد حفاظ لیلیوم در نظر بگیرید این است که برای ساختمان های مختلف اعم از مسکونی و تجاری و .... قابل استفاده می باشد.

قیمت نرده حفاظ روی دیوار لیلیومی

نرده حفاظ لیلیومی در ارتفاع های بین 50-120 سانتی متر تولید می شود. با توجه به اینکه ارتفاع عامل مهم در قیمت گذاری نرده لیلیومی است پس یکی از فاکتورهای تاثیر گذار در قیمت، ارتفاع نرده می باشد. عرض نرده نیز نباید کمتر از 50 سانتی متر باشد در صورتی که اگر نرده کمتر از 50 سانتی متر باشد امنیت کم تر می شود. عرض نرده حفاظ باید از عرض دیوار کمی بیشتر باشد تا دیگر جایی برا پا گذاشتن وجود نداشته باشد. عرض نرده نیز عامل دیگر در قیمت گذاری است. تراکم و مدل و میزان گل های به کار رفته در ساخت نرده حفاظ روی دیوار لیلیومی از دیگر مواردی است که در قیمت تاثیر دارد.

حفاظ لیلیومی سلطنتی امنیت را روی دیوار خانه برقرار می کند.

ارتفاع نرده حفاظ لیلیومی: ارتفاع حفاظ لیلیومی بین 50-120 سانتی متر است. این ارتفاع بسته به نیاز مشتری و میزان امنیتی که مد نظر دارند تعیین می شود. ایده ال ترین اندازه ارتفاع 120 سانتی متر است اما به طور رایج 80 سانتی متر نیز استفاده می شود. عرض شاسی یا کفی نرده حفاظ لیلیوم: نرده حفاظ لیلیومی عرض 50 سانتی متر دارد. در نظر داشته باشید که هر چقدر عرض شاسی کمتر باشد، امنیت پایین تر می آید. اگر عرض نرده حفاظ از عرض دیوار کمتر باشد سارق جایی برای گرفتن دست یا پا پیدا می کند. نرده حفاظ روی دیوار لیلیومی براساس عرض شاسی، ارتفاع و نمره میلگرد مشخص می شود. همچنین میزان تراکم نیز عامل دیگری روی قیمت حفاظ است. در شرکت ایران سازه قیمت ها براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می شود.

خرید نرده حفاظ روی دیوار لیلیومی
نرده حفاظ دیوار لیلیومی طرح جدید

نرده حفاظ دیوار لیلیومی طرح جدید

اگر به دنبال این هستید که خانه خود را شیک و زیبا کنید و در عین حال ایمنی را نیز در نظر داشته باشید، نرده حفاظ دیوار لیلیومی بهترین انتخاب برای شما است. حفاظ ایمن و مستحکم نرده حفاظ لیلیومی می تواند امنیت مورد نظر را برای شما فراهم کند. اگر می خواهید خانه ای امن داشته باشید که هیچ سارقی نتواند وارد خانه شما شود، باید از نرده حفاظ دیوار محکم استفاده کنید. امنیت ساختمان را جدی بگیرید زیرا سارقین می توانند به راحتی وارد خانه شما شوند و اموالتان را به سرقت ببرند. برای اینکه برای امنیت هزینه کنید، نگران نباشید زیرا این امر سبب می شود تا اموال شما ایمن بماند و سارقین نتوانند به خانه شما دستبرد بزنند.

قیمت نرده حفاظ آهنی لیلیومی
خرید نرده حفاظ لیلیومی شیک
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس