صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

قیمت نرده دیوار شاخ گوزنی چند است ؟

از نرده ها و نرده های دیواری به طور کلی برای تأمین امنیت استفاده می شود و نرده شاخ گوزنی یکی از انواع آن است. نرده ها می توانند تا حد زیادی از عبور سارقین از روی دیوار جلوگیری کند. .نرده شاخ گوزنی با شاخه های متعدد و نقاط تیز و برنده ای که دارد ، مانع عبور سارقین از دیوارها می شوند شما می توانید از این نرده روی دیوار محکم برای تأمین امنیت ساختمان مسکونی ، تجاری و اداری خود استفاده کنید.قیمت نرده شاخ گوزنی سبب شده است در اکثر ساختمان ها با این نرده دیوار زیبا روبه رو شویم اما دلیل نامگذاری این نرده این است که به نظر می رسد مانند شاخ گوزنی است. نرده شاخ گوزنی به دلیل داشتن مواد فلزی با کیفیت بسیار بادوام است و امنیت را برای مدت طولانی فراهم می کند. این نوع حفاظ به دلیل طراحی و ساختار مناسب ، دارای بسیاری از فاکتورهای ایمنی است و به همین دلیل بسیاری از افراد و مشتریان تمایل به خرید آن دارند. قیمت حفاظ شاخ گوزنی را با شماره تماس 09127716460 می توانید دریافت کنید.

حفاظ شاخ گوزنی

زیبایی و امنیت تنها مزیت حفاظ شاخ گوزنی نمی باشد، استفاده از متریال های مرغوب که در ساخت نرده مورد استفاده قرار می گیرد سبب شده تا با کیفیت بالایی در دسترس و استفاده قرار گیرد. همچنین به دلیل استفاده از رنگ های خاصی که در کوره تهیه می شود توانایی مقابله با هر گونه زنگ زدگی و رنگ پریدگی در هر گونه موقعیت آب و هوایی را دارد.

قیمت نرده شاخ گوزنی

نرده حفاظ شاخ گوزنی از انواع نرده روی دیوار است که برای جلوگیری از ورود سارقین روی دیوار قرار می گیرند. قیمت فروش و نصب نرده حفاظ شاخ گوزنی با تراکم کم که یکی از ارزانترین نرده حفاظ شاخ گوزنی است. بسیار چشمگیر و مقرون به صرفه است. قیمت شاخ گوزنی که برای محافظت از ساختمان های مسکونی و تجاری است، به گونه ای است که هر مشتری با هر بودجه ای بتواند آن را خریداری کند. قیمت نرده شاخ گوزنی بستگی به عوامل مختلفی از جمله ارتفاع ، تراکم ، ضخامت اعمال شده در میله تقویت کننده ، رنگهای استفاده شده ، نوع جوشکاری و شکل نرده دارد.اما به طور کلی می توان گفت که هزینه این نرده در مقایسه با سایر نردهها خیلی زیاد نیست.

قیمت نرده دیوار شاخ گوزنی
قیمت نرده شاخ گوزنی

مزایای نرده حفاظ شاخ گوزنی:

مزایای نرده حفاظ شاخ گوزنی: 1. عبور از بالای نرده حفاظ شاخ گوزنی غیرممکن است. 2. چگالی بالای میلگرد ها ، با وجود استحکام آنها ، نشان دهنده ایمنی بالای نرده شاخ گوزنی است است. 3. تراکم در نرده حفاظ شاخ گوزنی قابل تغییر است. 4. وزن مشخص شده و تراکم و ارتفاع روی قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی موثر است

خرید نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی
مزایای نرده حفاظ شاخ گوزنی
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس