صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ آکاردئونی | قیمت نرده کشویی آکاردئونی – 09127716460

نرده آکاردئونی یعنی امنیت ساختمان شما با هزینه مقرون به صرفه که بسیار انتخاب ایده الی است. نرده حفاظ کشویی آکاردئونی در انواع دوگل، سه گل، چهارگل و یا تمام گل می باشد. شما عزیزان با سلیقه و بودجه خود یکی از انواع نرده آکاردئونی را برای خانه خود انتخاب کنید. یکی از بهترین مواردی که برای افزایش ضریب ایمنی خانه باید در نظر بگیرید، حفاظ کشویی آکاردئونی می باشد. این نرده برای درب آپارتمان و یا خانه های مسکونی انتخاب مناسبی است. ساز آکاردئون که الهام بخشی برای این نرده حفاظ زیبا و ایمن بوده است، ویژگی متمایز دیگری نیز دارد. این ویژگی این است که این نرده به صورت ریلی باز و بسته می شود و بسیار کم جا می باشد. حفاظ آکاردئونی یکی از بهترین حفاظ ها برای برقراری امنیت ساختمان است. این حفاظ امروزه جلوی درب آپارتمان های زیادی نصب شده تا امنیت محل مورد نظر را تامین کنند. حفاظ آکاردئون یا درب کشویی وروی خانه حفاظ متحرکی است که به صورت کشویی باز و بسته شده و امنیت خانه را افزایش می دهد. این حفاظ به عنوان نگهبانی روی درب خانه عمل کرده و می تواند امنیت خانه شما را تاحدی زیادی افزایش دهد. درب آکاردئونی ( Accordion door ) یک حفاظ است و برای حفاظت خانه ها در جلو منازل استفاده می شوند. درب های آکاردئونی نوعی درب تاشو می باشند و تاریخچه قدیمی نیز دارا هستند. به صورت کلی درب های آکاردئونی با الهام گرفتن از ساز آکاردئون که به حالت کشویی باز و بسته می شود و فضایی کمی را اشغال می کند، امنیت خانه را تضمین می کند. هدف ساخته شدن درب اکاردئونی در حقیقت حفاظت از ساختمان و استفاده بهینه از فضا بوده است.

لیست قیمت حفاظ آکاردئونی 1402

درب آکاردئونی طرح دو گل، درب آکاردئونی طرح سه گل، درب آکاردئونی طرح چهار گل، درب آکاردئونی طرح تسمه دوبل (پرچ مخفی) از انواع مخفی درب آکاردئون هستند که در شرکت ایران سازه تولید می شود. تمام مدل‌های حفاظ آکاردئونی آرادحفاظ دارای گارانتی معتبر است

لیست قیمت حفاظ آکاردئونی

قیمت حفاظ آکاردئونی براساس مدل و طرحی که دارد، قیمت گذاری می شود، برای مثال درب آکاردئونی سه لوزی چهار خم ، درب آکاردئونی چهار لوزی ، درب آکاردئونی سه لوزی پرچ مخفی دوبل، پنج لوزی تسمه عمودی، هر کدام قیمت متفاوتی دارند. قیمت ها در ایران سازه براساس نرخ اتحادیه تعیین می شود. البته توجه کنید که قیمت ها براساس مدل؛ ابعاد، متریال به کار رفته در ساخت حفاظ آکاردئونی نیز متغیر است. قیمت هر متر مربع درب آکاردئون را می توانید در سایت از طریق هوش مصنوعی به دست آورید. کافیست ابعاد، مدل و سایر ویژگی های درب مورد نظر را انتخاب و سپس قیمت را براساس متر مربع یا قیمت نهایی به دست آورید. قیمت درب آکاردئونی براساس فاکتورهای مختلفی مانند، متریال به کار رفته در ساخت درب، تراکم درب آکاردئونی، ضخامت آهن به کار رفته در ساخت درب، میزان تزئینات به کار رفته در روی درب و .... روی قیمت نهایی درب آکاردئونی تاثیر می گذارد. انتخاب بهترین درب آکاردئونی با توجه به بودجه و غیره تعیین می شود، از این رو شما می توانید با قیمت مناسب که در نظر گرفته اید، بهترین درب آکاردئونی را تهیه کنید.

خرید اینترنتی حفاظ آکاردئونی کشویی
خرید اینترنتی حفاظ آکاردئونی کشویی

خرید اینترنتی حفاظ آکاردئونی کشویی

ه یکی از مواردی که باید برای خرید نرده آکاردئونی در نظر بگیرید، مدل و طرح آن است. طرح های جدید آکاردئونی با لایه های مخفی که دارد هیچ راه عبوری را برای سارقین باز نمی گذارد. درب آکاردئونی مانعی جدی بر سر راه سارقین است، زیرا به دلیل ساختار خاص خود قابل شکستن و نفوذ نیست. قفل های متعددی هم روی درب آکاردئونی به کار می رود که همین امر هم سبب افزایش امنیت است. برای مشاوره و بازدید رایگان از منازل می توانید با شماره تماس 09127716460 تماس بگیرید. ساخت و نصب نرده آکاردئونی در شرکت صنایع فلزی ایران سازه امنیت را به خانه های شما دعوت می کند.

قیمت حفاظ آکاردئونی
حفاظ آکاردئونی ارزان
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس