صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ پنجره با قیمت مناسب در شرکت ایران سازه

در صنعت ساخت ساز ساختمان های مسکونی و تجاری برای زیبایی و همچنین تامین نور مورد نیاز پنجره ها نقش کاربردی دارند. اما همین پنجره ها گاهی امنیت ساختمان کاهش میدهد به همین دلیل در بیشتر ساختمان هایی که در معرض خطر هستند از حفاظ استفاده میکندد. اما برخی از افراد معتقدند که نصب حفاظ پنجره می‌تواند مانع دید شود و محیطی دلگیر را به وجود می‌آورد. اولین و مهمترین مزیت استفاده از حفاظ پنجره، امنیت آن برای جلوگیری از سارقین است. شاید برای امنیت قفل محکم بتوان استفاده کرد اما هیچکدام مانع از ورود سارقین نمیشود فقط یه محافظ پنجره محکم میتواند امنیت ورود و خروج تا حدودی تضمین کند. ویژگی حفاظ ها پنجره: حفاظ پنجره باید تا بیشترین حد در برابر ورود غیرمجاز ایمن باشد. موارد اساسی در آنها عبارتند از: 1- فضای بین قطعات آن فاصله ی زیادی از یکدیگر نداشته باشد. 2- باید به طور کامل فضای جلوی پنجره ها و شیشه ها را پوشش دهد نه بخشی از آن را. 3- به طور کاملا اصولی و محکم به دیوار یا پنجره متصل گردند. 4- قطعات آن نباید دارای قطر کم و یا ضعیف باشد. احتمالا ممکن است با این سوال روبرو باشید که آیا وجود و استفاده از حفاظ نرده پنجره می تواند باعث به هم خوردن ترکیب نمای ساختمان شود؟ البته که نمای ساختمان در دنیای امروز اهمیت بسیار زیادی دارد اما در حال حاضر طراحان و معماران طراحی نمای ساختمان را با توجه به این عضو انجام داده و از این طریق حتی زیبایی بیشتری را نیز برای آن ایجاد می نمایند. از این گذشته حفاظ پنجره نیز در شکل های بسیار متنوع و البته زیبا تولید می شود که وجود آن می تواند جذابیت های خاصی برای نمای ساختمان ها و خانه ها به دنبال داشته باشد.

قیمت نرده حفاظ پنجره

اگر به دنبال حفاظ پنجره مدرن هستید می توانید از انواع محصولات شرکت ایران سازه دیدن کنید. نرده حفاظ پنجره در این شرکت از مدل های بسیار مختلفی برخوردار است و شما می توانید با هر سلیقه ای که دارد حفاظ مورد نظر خود را انتخاب کنید. به دلیل استفاده از رنگ های کوره ای الکترواستاتیک و همچنین جوشکاری و برشکاری با دستگاه های جدید، محصول نهایی بهترین محصول عرضه شده در بازار است. حفاظ پنجره جدید که هم قیمت مناسبی دارد و هم از طرح های بسیار متنوع برخوردار است سبب می شود تا شما با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. در نظر داشته باشید که در شرکت ایران سازه انواع حفاظ پنجره مانند نرده حفاظ فرفورژه- ساده- استیل- کلاسیک- طرح چوب و .... تولید می شود

قیمت نرده حفاظ پنجره

یکی از نکاتی که در هنگام انتخاب و نصب نرده محافظ پنجره باید به آن دقت کنید، کیفیت ساخت و نوع این حفاظ است. حفاظ پنجره باید به گونه ای طراحی و ساخته شود که تمام نکات امنیتی اعم از عدم امکان بریدن آن و یا جدا کردن آن از دیوار وجود نداشته و به هیچ وجه کسب نتواند با وارد کردن آسیب به این حفاظ وارد خانه شود. برای این منظور می توانید از خدمات کارگاه های با تجربه و حرفه ای در این زمنیه استفاده کنید. صنایع فلزی ایران سازه با داشتن سال ها تجربه در این زمینه، این امکان را برای شما فراهم آورده است. برای استفاده از خدمات مشاوره و بازدید از پروژه ها می توانید با شماره تماس 09127716460 با ما در تماس باشید. حفاظ پنجره که در ایران سازه تولید می شود از مواد بسیار محکم ساخته شده است. بنابراین می توانید با خیال راحت و بدون هیچ نگرانی از این شرکت خرید کنید. فاصله بین نرده ها در حفاظ پنجره از دیگر ویژگی های است که باید در انتخاب نرده حفاظ پنجره دقت کنید. قیمت نرده حفاظ پنجره در این شرکت براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می شود که از این رو شما می توانید بدون دغدغه از قیمت های گزاف سایر شرکت ها از این شرکت معتبر اقدام به خرید کنید.

نرده حفاظ پنجره شیک و جدید
خرید اینترنتی نرده حفاظ پنجره شیک و جدید

نرده حفاظ پنجره شیک و جدید

حفاظ پنجره شیک و جدید را اگر می خواهید بهتر است از شرکت ایران سازه خریداری کنید. با توجه به اینکه در این شرکت قیمت ها مناسب و مقرون به صرفه بوده و از طرف دیگر از متریال مرغوب برای ساخت نرده حفاظ پنجره استفاده می شود در نتیجه شما می توانید خرید هوشمندانه ای داشته باشید. امنیت و استحکام حفاظ پنجره و همچنین تعداد گل ها و یا تیغه های به کار رفته در ساخت حفاظ پنجره سبب می شود تا شما این نرده را برای خانه خود و پیشگیری از سرقت انتخاب کنید. رنگ آمیزی با رنگ های الکترواستاتیک بهتر و مقاوم تر از رنگ های دیگر است که از این رو در این شرکت از این نوع رنگ استفاده می شود. در سایت انواع نرده حفاظ پنجره و قیمت آن مشخص شده است. برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان کافیست با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

حفاظ پنجره جدید و مدرن
حفاظ پنجره جدید
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس