صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظت از خانه های سبز شما با نصب درب آکاردئون زیبا

درب ریلی یا درب آکاردئونی برای حفاظت از منزل و ممانعت از ورود سارقان فرصت طلب کاری است ک باید هر فردی برای خانه خود انجام دهد. حفاظ آکاردئونی یا درب کشویی ورودی آپارتمان حفاظی بوده که به صورت ریلی و متحرک باز و بسته می شود، این حفاظ برای جلوگیری از سرقت در پشت درب خانه نصب می شود. گارد آهنی روی درب ساختمان آکاردئون که طرح خود را از روی ساز آکاردئون الهام گرفته است، ضریب امنیتی بالایی را برای خانه فراهم می کند. با استفاده از این محافظ زیبا و در عین حال محکم روی تمام مدل درب های آپارتمان ایمنی و آرامش را به خانه های خود دعوت کنید.

حفاظ آکاردئونی سه لوزی یا چهار لوزی

 

طرح های متنوع درب آکاردئونی کشویی سبب شده است تا مشتریان بین طرح های بی نظیری که وجود دارد سردرگم شوند! طرح درب آکاردئونی سه لوزی دو خم یا سه لوزی چهار خم یا طرح شکلات پیچی و یا تمام گل از انواع طرح درب آکاردئونی است. 1. زیبایی و طرح بی نظیر حفاظ آکاردئونی ساختمان در دستان ایران سازه است. 2. انواع درب های آکاردئونی با پرچ مخفی سبب افزایش امنیت منازل می شود. 3. حفاظ آکاردئونی در رنگ و طرح های مختلف در ایران سازه موجود است. 4. عبور از حفاظ کشویی آکاردئونی کار آسانی نمی باشد! بنابراین با تهیه نرده درب کشویی یا ریلی آکاردئونی خانه خود را در برابر سارقین ایمن کنید.

لیست قیمت حفاظ آکاردئونی ضد سرقت

حفاظ کشویی آکاردئونی ریلی قیمت مقرون به صرفه و مناسبی دارد. در واقع شما با وجود این حفاظ می توانید سارقین را مایوس کنید. 1. قیمت نرده کشویی آکاردئونی در ایران سازه براساس نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می شود. 2. قیمت درب آکاردئونی در شرکت ایران سازه براساس نوع جوشکاری، نوع برشکاری و نوع رنگ آمیزی متفاوت است. 3. قیمت درب یا حفاظ آکاردئونی ضد سرقت در ایران سازه به صورت به روز در سایت قرار دارد. همچنین شما می توانید با تماس با شماره تلفن 09127716460 لیست قیمت و مشاوره و بازدید رایگان را از کارشناس فروش ایران سازه بخواهید.

لیست قیمت حفاظ آکاردئونی ضد سرقت

 

قیمت درب ضدسرقت آکاردئونی آپارتمان

 

خرید نرده حفاظ کشویی آکاردئونی

محافظ درب آهنی پشت درب ساختمان که به نام آکاردئونی رواج یافته است، امنیت بالایی دارد. حفاظ آکاردئونی با رعایت استاندراد ها امنیت ساختمان را فراهم می کند و می توان از چند قفل مخفی و آویز برای افزایش امنیت استفاده کرد. کیفیت و قیمت و زیبایی حفاظ ریلی آکاردئونی یا درب ضد سرقت کشویی در ایران سازه بی نظیر است. زیرا این شرکت با سابقه ای درخشان در تولید انواع درب آکاردئونی در طرح های خاص و ایمن توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند. • استفاده از رنگ های کوره ای و الکترواستاتیک برای رنگ آمیزی درب آکاردئونی سبب شده است تا این درب ضد سرقت کشویی جلو آپارتمان همیشه براقیت خود را حفظ کند. • مشاوره و بازدید رایگان و همچنین پذیرش و ارسال سفارش به سراسر کشور از مزایای بهره مندی از خدمات آراد حفاظ می باشد. • انواع نمونه های موفق در اجرا و پیاده سازی درب آکاردئونی در سراسر کشور از افتخارات این شرکت است. برای دریافت خدمات و مشاوره بیشتر می توانید با شماره تماس 09127716460 تماس بگیرید.

درب آکاردئونی کشویی آهنی محافظی برای ساختمان شما

 

لیست قیمت درب آکاردئونی

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس