صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

قیمت حفاظ آکاردئونی سه گل، چهار گل، پنج گل در ایران سازه – ایمن ترین درب کشویی یا آکاردئونی

درب های آکاردئونی برای واحدهای ویلایی، آپارتمانی، مغازه ها، انباری ها و ... برای افزایش ضریب ایمنی ساختمان استفاده می شود. این درب ها به دلیل ساختار کشویی و یا آکاردئونی که دارند فضای کمی را اشغال کرده و به دلیل سهولت باز و بسته شدن مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است. راه حل بالا بردن امنیت درب آکاردئونی چیست؟ باید یک لایه تسمه افزود و پرچ مخفی استفاده کرد. با توجه به اینکه تعداد گل ها ربطی به ایمن تر شدن درب های اکاردئونی ندارد، بلکه این خم زدن و پرچ مخفی و استفاده از قفل های مخصوص است که این امنیت را به وجود می آورد بنابراین باید با این نکات در هنگام خرید توجه کنید. درب آکاردئونی چهار گل ساده نسبت به درب آکاردئونی سه گل چهار خم امنیت کمتری دارد زیرا درب آکاردئونی چهار گل فضایی برای خم زدن ندارد و از این رو بیشتر برای انباری ها استفاده می شود. در صورت استفاده از این درب برای آپارتمان باید پرچ مخفی برای آن استفاده شود. درب آکاردئونی پنج گل دو جداره یک تسمه اضافه داشته یعنی چهار تسمه دارد. این درب با پرچ های مخفی بهترین دربی است که ساخته شده و هیچ سارقین می تواند ان را باز کند.

قیمت درب آکاردئونی

درب اکاردئونی یک درب ریلی است که برای اینکه به صورت ریلی باز و بسته شود از یک سری مفاصل تشکیل شد است. این لوزی ها با استفاده از یک سری مفاصل یا همان پرچ به ستون عمودی بنا می شوند. اگر سارق بتواند این پرچ ها یا مفاصل را دربیاورد، شیرازه درب به هم ریخته و به راحتی باز می شود. برای پیشگیری از این کار، این پرچ ها به صورت مخفی ساخته شده است. به این گونه یک خم در میان این تیرک ها قرار داده تا سارق نتواند میان تیرک ها دیلم انداخته و آن را از هم بپاشد.

اهمیت قفل درب آکاردئونی

درب آکاردئونی در مدل های بسیار متنوعی تولید می شود که هر کدام قیمت های متفاوتی دارند. همچنین قیمت حفاظ اکاردئونی به ارتفاع، عرض، متریال به کار رفته در ساخت آن مانند نوع جوشکاری یا رنگ کاری، نوع دستگیره، نوع پرچ برای مثال پرچ مخفی و ... تعیین می شود. در شرکت ایران سازه قیمت ها براساس نرخ اتحادیه و تعاونی تعیین شده به همین دلیل بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. با مقایسه قیمت این شرکت با سایر شرکت ها متوجه می شوید که کیفیت متریال ما بالا و در عین حال قیمت های مناسبی را ارائه می دهیم. درب اکاردئونی که درایران سازه تولید می شود براساس مدل و تعداد خم، پرچ، تعداد ستون های عمومی و تعداد لوزی ها قیمت گذاری می شود. از طرف دیگر در این شرکت با توجه به اینکه قیمت ها براساس نرخ اتحادیه یا تعاونی قیمت گذاری می شود از لحاظ قیمتی بسیار مقرون به صرفه و مناسب است.

امنیت درب آکاردئونی
درب آکاردئونی ایمن و با قیمت مناسب

امنیت درب آکاردئونی

امنیت درب آکاردئونی نه تنها به پرچ بلکه به قفل درب نیز بستگی دارد. باز کردن قفل و حلقه برای سارقین می تواند راحت باشد. معمولا قفل های کارخانه ای از آلیاژهای سخت ساخته شده اند، بنابراین تنها نقطه ضعف قفل به محل اتصال در و قفل برمی گردد. عموما دربها دو حلقه یا قلاب دارند که قفل از عبور و درب را کلید می کند. حلقه های این درب ها از جنس فولادند و فولاد به راحتی می تواند خم یا پاره شود. برای از بین رفتن این نقطه ضعف از قفل های کتابی استفاده شده که در چهارچوب درب جاساز شده است. به اصن صورت حلقه کنار چهارچوب داخل چهارچوب رفته و داخل پین قفل با هم چفت می شوند. به این ترتیب سارقین دیگر به قفل یا حلقه دسترسی ندارند. برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

قیمت درب آکاردئونی
درب آکاردئونی چهار گل
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس