صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

محافظ ضد دیلم آپارتمانی و نصب درب آکاردئونی

• حفاظ درب آکاردئونی با نام هایی مانند حفاظ درب کرکره ای، حفاظ درب کشویی، حفاظ درب ضد سرقت ریلی و .... شناخته می شود. • هدف طراحی درب حفاظ ریلی آکاردئونی برقراری امنیت و استفاده بهینه از فضا می باشد. • یکی از مزیت های اصلی نرده حفاظ آکاردئونی این است که تاشو می باشد و به همین دلیل فضای کمی را اشغال می کند. • روشی برای برقراری امنیت برای ساختمان های ورودی شما این است که حفاظ آکاردئونی رو در ساختمان های مسکونی و تجاری نصب کنید. • درب آکاردئونی متناسب با ابعاد درب آپارتمان نصب می شود و به راحتی روی درب آپارتمان نصب می شود. • نرده فلزی آپارتمانی از لحاظ قرارگیری جوشکاری تسمه به انواع مختلف نصب می شود. • ساده بودن جوشکاری بر روی در ورودی آپارتمان به معنی کم امنیت بودن آن نیست بلکه اجرای ساده ای دارد. • درب متحرک با حفاظ های مشبک لوزی آهنی یا فولادی یک حایل امنیتی قوی برای ساختمان شما محسوب می شود که با وجود آن دیگر راهی برای ورود سارقین نیست.

نرده حفاظ کشویی آکاردئونی

نرده حفاظ کشویی آکاردئونی باید هم امنیت ساختمان را برقرار کند و هم منحصر به فرد باشد. همچنین ویژگی دیگری که باید نرده حفاظ کشویی داشته باشد این است که قیمت مناسبی داشته باشد. 1. امنیت ایجاد شده توسط نرده حفاظ کشویی فاکتور مهم است. 2. طراحی و یا مدل نرده حفاظ کشویی فاکتور مهم و تاثیر گذار بعدی است. 3. پرچ های مخفی به کار رفته در ساخت نرده حفاظ کشویی از دیگر فاکتورهای مهم در خرید نرده حفاظ ریلی آکاردئونی است.

قیمت حفاظ آکاردئونی در شرکت ایران سازه

نرده حفاظ آکاردئونی برای حفاظت از خانه های ویلایی و آپارتمانی شما یک گزینه بسیار عالی و ارزان است شما می توانید با خرید این حفاظ آکاردئونی سارقین را از ورود به خانه خود منع کنید. حفاظ آکاردئونی در طرح ها و مدل های بسیار متفاوتی تولید و عرضه می‌شود که شما بر اساس سبک سلیقه ای که دارید و یا بر اساس درب ساختمان خود می‌توانید یکی از انواع متنوع نرده حفاظ آکاردئونی را انتخاب کنید. از طرف دیگر نرده حفاظ آکاردئونی در رنگ ها و مدل های بسیار متنوع تولید می شود رنگ هایی از جمله رنگ سفید قهوه ای سوخته و یا رنگ مشکی از رنگ های پرطرفدار در شرکت ایران سازه است. انواع متنوع حفاظ آکاردئونی که در شرکت ایران سازه تولید می شود بر اساس نرخ اتحادیه و یا تعاونی تعیین می گردد بنابراین شما می توانید با قیمت بسیار مناسب هر آنچه که لازم دارید از این شرکت خرید کنید. از طرف دیگر توجه داشته باشید که قیمت درب آکاردئونی برای ویلا و آپارتمان بر اساس ابعاد و همچنین مدل و یا سایر فاکتورها مانند تعداد تسمه های عمودی به کار رفته در ساخت حفاظ آکاردئونی متغیر است.

خرید درب آکاردئونی
 قیمت حفاظ آکاردئونی در شرکت ایران سازه

خرید درب آکاردئونی

ویژگی تاشو بودن این حفاظ یکی از نقاط قوت آن است زیرا فضایی کمی را اشغال می کند. این امر به خصوص در زمان بسته بودن بسیار مشهود است زیرا فشرده می شود. برای افرادی که محدودیت فضا داشته یا راه پله های کوچکی دارند وجود این نرده حفاظ بسیار مناسب است. بهترین درب آکاردئونی از نظر امنیت و مقرون به صرفه بودن درب آکاردئونی دوجداره پرچ مخفی است. درب آکاردئونی که برای درب ویلایی و یا درب آپارتمانی و همچنین انواع ساختمان های تجاری و اداری ساخته میشود یک گزینه امنیتی بسیار محکم و در عین حال مقرون به صرفه است شما می توانید از شرکت ایران سازه مسئولی که مد نظر دارید را با قیمت بسیار مناسب و در عین حال با کیفیت بسیار بالا خریداری نمایید. برای تماس با کارشناس فروش و همچنین مشاوره و بازدید رایگان میتوانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

قیمت درب آکاردئونی ضد سرقت
خرید حفاظ آکاردئونی آپارتمان
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس