صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ پنجره کرکره ای یا حفاظ پنجره متحرک

حفاظ پنجره باز شو یا حفاظ پنجره متحرک که به حفاظ پنجره ریلی یا حفاظ پنجره آکاردئونی نیز معروف است، بسیار پرفروش است زیرا می توان در زمانی که نیاز نیست، حفاظ را جمع کرد و در زمان هایی که قصد ترک خانه را دارید، حفاظ را باز کنید و امنیت ساختمان را افزایش دهید. قیمت حفاظ پنجره تاشو یا قیمت حفاظ پنجره متحرک براساس ابعاد و همچنین تعداد پرچ و نوع حفاظ اکاردئونی متفاوت است. شما می توانید در سایت ایران سازه به صورت آنلاین قیمت حفاظ پنجره مورد نظر را محاسبه کنید و در صورت تمایل خرید خود را ثبت کنید. قیمت حفاظ پنجره ریلی و سایر حفاظ پنجره در شرکت ایران سازه به دلیل اینکه براساس نرخ اتحادیه تعیین می شود، بسیار مناسب است.

حفاظ پنجره کرکره ای یا حفاظ پنجره متحرک

حفاظ پنجره از داخل چیست؟ حفاظ های پنجره که از داخل نصب می شوند، بیشتر شبیه کرکره هستند و شما می توانید در زمان های که مدنظر دارید، این حفاظ را باز و بسته کنید. توجه کنید که حفاظ پنجره از داخل سبب می شود تا نمای ساختمان یکدست باقی بماند. همچنین با وجود حفاظ پنجره از داخل که به صورت کرکره ای است شما می توانید نور ورودی به داخل ساختمان را تنظیم کنید و همچنین پنجره راحت تر تمیز می شود.

کدام حفاظ پنجره مناسب تر است؟

انتخاب و خرید حفاظ پنجره ساده و شیک یا حفاظ پنجره مدرن یا حفاظ پنجره از داخل و .... همگی بستگی به شما دارد. به صورت کلی باید حفاظ پنجره هم امنیت و هم زیبایی را برای ساختمان شما فراهم کند و از طرف دیگر قادر باشد دوام و استحکام کافی داشته باشد تا در برابر شرایط محیطی مقاومت خوبی داشته باشد. حفاظ پنجره دو جداره، حفاظ پنجره فرفورژه، حفاظ پنجره باز شو، حفاظ پنجره مربعی و .... از انواع حفاظ پنجره است که در شرکت ایران سازه با متریال خوب و رنگ های کوره ای ساخته می شود.

قیمت حفاظ پنجره ساده
قیمت حفاظ پنجره

قیمت حفاظ پنجره مدرن

قیمت حفاظ پنجره آلومینیومی، قیمت حفاظ پنجره استیل و یا قیمت حفاظ پنجره از داخل را می توانید در سایت ایران سازه به صورت آنلاین محاسبه کنید. برای این امر کافیست ابعاد، مدل و همچنین طرح مورد نظر خود را در سایت وارد کنید و به صورت آنلاین قیمت مد نظر خود را دریافت کنید. بهتر است این نکته را نیز مد نظر داشته باشید که در شرکت ایران سازه، قیمت ها براساس نرخ اتحادیه تعیین می شود و از این رو نسبت به سایر شرکت ها با توجه به کیفیت، قیمت مناسبی نیز دارد. برای ارتباط با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان می توانید با کارشناس فروش ایران سازه با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

قیمت حفاظ پنجره استیل
قیمت حفاظ پنجره آلومینیومی
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس