صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

انواع طرح های متنوع حفاظ پشت پنجره در ایران سازه

در ایران سازه تنوع طرح مدل نرده حفاظ پشت پنجره به قدری بالا است که شما می توانید انواع نرده حفاظ پنجره را مشاهده کنید و سپس یکی از طرح ها را برای خود انتخاب کنید. نرده محافظ پشت پنجره همیشه به دنبال ایمنی است از این رو در طرح های مختلفی تشکیل می شود که سلیقه مختلف افراد را در برگیرد و با انواع نما و دکوراسیون هماهنگ باشد. در زیر برخی از انواع طرح های متنوع نرده حفاظ پشت پنجره که حفاظ ضد سرقت پنجره است را نام می بریم: 1. نرده حفاظ پنجره آهنی ساده 2. حفاظ پنجره فرفورژه 3. نرده حفاظ پشت پنجره استیل 4. حفاظ پشت پنجره طرح چوب 5. نرده حفاظ ضد سرقت پنجره کلاسیک 6. نرده حفاظ پشت پنجره مدرن سلطنتی 7. محافظ پشت پنجره مدرن با کیفیت ضد سرقت 8. نرده حفاظ پنجره ثابت 9. محافظ پشت پنجره متحرک یا بازشو کشویی

مدل حفاظ پنجره ساده

از ان جایی که یکی از راه های موثر جهت افزایش ایمنی و زیبایی نمای خارجی خانه استفاده از نرده حفاظ پنجره راست از این رو شما می توانید با نصب یک حفاظ پنجره ساده و شیک و در عین حال با کیفیت نمای خارجی خانه خود را زیباتر از قبل کنید. نصب نرده حفاظ پنجره برای خانه هایی که در طبقات اول هستند و همچنین ویلاها بسیار امری ضروری است. در نظر داشته باشید که نصب محافظ پنجره از سقوط افراد خودداری می کند و مانعی بسیار محکم باری ممانعت از ورود افراد نااشنا و سارقین می باشد.

تاثیر نرده حفاظ پنجره روی نمای خانه

با وجود نرده حفاظ پشت پنجره ایمنی خانه افزایش می یابد . زیرا نه تنها با نمای ساختمان سبب زیباتر نشان دادن دکوراسیون خارجی خانه می شود بلکه با حفاظ های محکم و در هم تنیده شده مانع از عبور افراد می شود. نرده حفاظ پنجره ثابت به این صورت است که در پشت پنجره جوش داده می شود و ثابت است . اما نرده حفاظ پشت پنجره متحرک یا آکاردئونی به طرفین باز و بسته می شود و در شرایط ضرور می تواند نرده حفاظ متحرک را باز کرد و در مواقعی که در خانه هستید می توان محافظ پشت پنجره متحرک را جمع کرد تا بتوان از فضای پشت پنجره لذت برد. زمانی که بحث خرید یک وسیله یا محصول در میان می آید. توجه به قیمت و هزینه جدی تلقی می شود. از این رو توجه به قیمت حفاظ پنجره ساده برای خریدی منصفانه مهم است. در ایران سازه ما برای شما هزینه ها را تا حد ممکن پایین آورده ایم. زیرا مطابق با نرخ اتحادیه قیمت گذاری می نماییم.

تاثیر نرده حفاظ پنجره روی نمای خانه
نرده حفاظ پنجره

نرده حفاظ پنجره برای خانه شما ایمنی می آورد؟

طرح حصار پنجره شیک و حفاظ پنجره ساده و شیک یکی از مواردی بوده که روی نمای خانه بسیار تاثیر گذار است. از آن جایی که نرده آهنی باید علاوه بر حفظ امنیت ، زیبایی نیز داشته باشد بنابراین در انتخاب نرده فرفورژه و یا استیل به جلوه آن نیز توجه کنید. در ایران سازه با توجه به اینکه به جنبه های زیبایی شناسی بسیار توجه می شود . * از این رو در با انتخاب این شرکت برای ساخت نرده دیگر نگران جلوه و نمای خانه نباشد. * مدل حفاظ پنجره ساده با طرح و مدل ساده ای که دارد سبب شده تا نما بیش از پیش شلوغ جلوه نکند. اما توجه کنید سادگی و در عین حال زیبایی نباید فراموش شد. نرده پنجره باید با کیفیت بالا و طرح خاصش امنیت را برای ساکنان خانه رقم بزند.

قیمت حفاظ پنجره ساده
حفاظ پشت پنجره
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس