صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

قراردادن حفاظ برای پنجره یعنی امنیت ساختمان شما

در نظر داشته باشید که خرید حفاظ برای پنجره سبب میشود امنیت ساختمان و یا آپارتمان شما بسیار افزایش یابد در واقع با وجود حفاظ برای پنجره شما دیگر می توانید با خیال راحت ساختمان خود را ترک کنید زیرا از ورود سارقین به منزل جلوگیری میکند. در نظر داشته باشید که حفاظ پنجره در واقع نوع این محافظ برای شیشه پنجره نیز می باشد زیرا اگر احتمال ضربه خوردن به شیشه های پنجره وجود داشته باشد با وجود این حفاظ دیگر نگرانی کمتر می‌شود. باید در نظر داشته باشید که اگر ساختمان شما در طبقه اول و یا طبقه آخر آپارتمان می باشد و یا اگر شرایط ساختمان شما به گونه ای است که دسترسی سارقین به سمت پنجره زیاد است و یا در خانه های ویلایی مسکونی یک طبقه باید حفاظ بالاتری برای نرده پنجره انتخاب نمایید. زیرا سارقین می‌تواند از این شرایط به خوبی استفاده کرده و وارد خانه شده و اموال شما را به سرقت ببرد. مدل های بسیار مدرن و متفاوتی که برای حفاظ از درب و پنجره ساخته می شود سبب می شود شما با هر سلیقه و هر بودجه ای که هستید بتوانید یکی از انواع حفاظ ها را را برای خود انتخاب کنید.

نرده حفاظ پنجره طرح فرفورژه

 

در ایران سازه قیمت نرده حفاظ پنجره براساس نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می شود. در واقع با وجود این شرکت دیگر شما نگران قیمت های گزاف نباشید زیرا قیمت ها شفاف سازی می شود. نرده حفاظ پنجره طرح فرفورژه یا استیل از گزینه های است که شما می توانید برای پنجره خانه خود انتخاب کنید. از جمله پرفروش ترین و محبوب ترین نرده حفاظ هایی که در ایران سازه تولید می شود حفاظ فرفورژه است. زیبایی نمای خانه شما بستگی زیادی به نرده حفاظی دارد که برای پنجره خانه خود انتخاب می کنید.

قیمت نرده حفاظ پنجره جدید

از مهم‌ترین مواردی که باید به آن توجه کنید این است که قیمت نرده حفاظ پنجره باید متناسب با کیفیت متریال به کار رفته در آن باشد در واقع شما باید هزینه‌ای که پرداخت می کنید با کیفیت نهایی هم خوانی داشته باشد. ایران سازه با نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع حصار و یا حفاظ پنجره سبب شده است که جایگاه ویژه و قابل قبولی را در بین مشتریان پیدا کند اما نکته مهم این است که این شرکت قیمت‌ها را بر اساس نرخ اتحادیه و نهادهای مصوبه نظارت تعیین می‌کند و از بهترین متریال با کیفیت بالا مانند رنگ آمیزی الکترواستاتیک جوشکاری با کربن دی اکسید بهره می برد بنابراین شما می توانید از حفاظ پنجره با ماندگاری بالا لذت ببرید

قیمت حفاظ پنجره

 

خرید نرده حفاظ آهنی پنجره

 

خرید اینترنتی نرده حفاظ پنجره

حفاظ پنجره برای ممانعت از ورود سارقین به داخل منزل امری بسیار ضروری است. در نظر داشته باشید که طرح های مختلف اتحادیه پنجره از جمله نرده حفاظ کلاسیک نرده حفاظ مدرن نرده حفاظ سلطنتی و همچنین حفاظ سادهدر شرکت ایران سازه ساخته می‌شود و شما می‌توانید با توجه به سبک سلیقه خود و همچنین سایر المانهای به کار رفته در نمای ساختمان یکی از انواع حفاظ پنجره را انتخاب کنید. نرده حفاظ پنجره طرح فرفورژه یا استیل از گزینه های است که شما می توانید برای پنجره خانه خود انتخاب کنید. از جمله پرفروش ترین و محبوب ترین نرده حفاظ هایی که در ایران سازه تولید می شود حفاظ فرفورژه است. برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان با شماره 09127716460 تماس بگیرید.

حفاظ پنجره ساده یا سلطنتی یا مدرن و کلاسیک

 

حفاظ آهنی پنجره ساختمان

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس