صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

قیمت حفاظ پنجره ساده مدرن

نرده حفاظ پنجره برای افزایش امنیت ساختمان و هم برای پیشگیری از ورود سارقین و همچنین برای زیبایی نمای خانه به کار می رود. از طرف دیگر برای آپارتمان های چند طبقه وجود و نرده حفاظ پنجره بسیار ضروری است زیرا وجود این حفاظ مانع سقوط افراد می شود. توجه داشته باشید که حادثه خبر نمیکند سارقین میتوانند از شکاف های امنیتی موجود در خانه استفاده کرده و به راحتی به خانه شما دست پیدا کند. نرده حفاظ پنجره در طرحهای بسیار متنوع و زیبایی تولید می شود هر فردی بر اساس سلیقه ای که دارد می تواند نرده حفاظ پنجره ای که مدنظر دارد را برای ساختمان خود انتخاب کند. نرده حفاظ پنجره در طرح فرفورژه، نرده حفاظ پنجره های طرح چوب؛ نرده حفاظ پنجره استیل و سایر حفاظ های پنجره در مدلها و طرحهای بسیار متنوع در شرکت ایران سازه تولید میشود.

 قیمت نرده حفاظ پنجره

اگر به دنبال خرید نرده حفاظ پنجره با قیمت ارزان هستید می توانید از سایت ایران سازه خرید خود را انجام دهید. توجه داشته باشید که ایران سازه از متریال مرغوب و باکیفیت برای ساخت انواع نرده حفاظ پنجره استفاده می کند. حفاظ پنجره هم برای افزایش امنیت ساختمان و هم برای جلوگیری از سقوط افراد به کار میرود. برای خانه های ویلایی و همچنین آپارتمان ها وجود ندارد حفاظ پنجره برای پیشگیری از ورود افراد و برای جلوگیری از ورود سارقین بسیار مهم و ضروری است. توجه داشته باشید که سارقین از شکاف های امنیتی موجود در خانه استفاده کرده و به راحتی می توانند به خانه شما راه پیدا کند. امنیت هزینه نیست بلکه شما با امن کردن ساختمان خود می توانید آسایش و آرامش را به خانه خود دعوت نمایید.

قیمت نرده حفاظ پنجره

حفاظ پنجره بر اساس طرح و مدل به همچنین بر اساس کیفیت متریال به کار رفته در آن قیمت گذاری می شود. در شرکت ایران سازه قیمت ها بر اساس نرخ اتحادیه و تعاونی تعیین شده از این رو شما می توانید با قیمت مناسب هر آن چیزی را که لازم دارید خریداری کنید. معیارهای متفاوتی در قیمت حفاظ پنجره موثر هستند برای مثال نرده حفاظ پنجره با طرح پیچیده و یا نرده حفاظ طرح چوب قیمت های متفاوتی نسبت به همدیگر دارند. به صورت خلاصه: نرده حفاظ پنجره بر اساس طرح و همچنین بر اساس جنس و متریال به کار رفته در ساخت آن قیمت گذاری می شود. برای مثال نرده حفاظ پنجره فرفورژه نسبت به حفاظ پنجره استیل قیمت متفاوتی دارد. از طرف دیگر نرده حفاظ پنجره متحرک یا نرده حفاظ پنجره ثابت قیمت های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. به صورت کلی در این شرکت قیمت ها بر اساس نرخ اتحادیه و تعاونی تعیین شده و شما مشتریان عزیز می توانید با هر بودجه ای که دارید از شرکت خرید مقرون به صرفه داشته باشید.

 قیمت حفاظ پنجره  فرفورژه و نرده حفاظ پنجره استیل
 خرید اینترنتی حفاظ پنجره شیک

خرید اینترنتی حفاظ پنجره شیک

نرده پنجره متحرک و ثابت دو نوع اصلی و بسیار پر کاربرد برای ساختمان و ویلا است. اگر به دنبال این هستید که از فضای پشت پنجره لذت ببرید و بتوانیم نرده حفاظ پنجره را باز و بسته کنید بهترین انتخاب برای شما نرده حفاظ پنجره متحرک است. اما اگر تصمیم دارید که از همان سبک سنتی یا همان تک کلاسیک نرده پنجره استفاده کنید بهتر است نرده حفاظ پنجره را به صورت ثابت روی قاب پنجره نصب کنید. حفاظ پنجره ساختمان را باید زیبا و متناسب با سایر المان های به کار رفته در دکوراسیون ساختمان انتخاب کنید. توجه به طرح نمای ساختمان و همچنین درب بسیار مهم است. در این شرکت از بهترین متریال برای ساخت نرده حفاظ پنجره استفاده میشود بنابراین ماندگاری این حفاظ بسیار بالا بوده و شما می توانید تا سالیان سال از پنجره بدون افت کیفیت استفاده کنید. برای تماس با کارشناس فروش کافیست با شماره تلفن09127716460 تماس بگیرید.

 نرده حفاظ پنجره های شیک و جدید
 قیمت نرده پنجره
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس