صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده حفاظ لیلیومی

نرده حفاظ دیوار لیلیومی یکی از زیباترین حفاظ های موجود است که مشتریان زیادی برای خرید ان اقدام می کنند.شکل گل لیلیومی و هر بوته آن از 15 عدد گل لیلیومی با میلگرد شماره 10 و شاسی پروفیل 20 در 30 است. البته شما می توانید این ابعاد را به سفارش خود تغییر دهید. نرده حفاظ لیلیومی نسبت به سایر حفاظ های موجود در دیوار از استقامت و امنیت بالایی برخوردار است و زیبایی بسیار زیادی را در ساختمان شما فراهم می کند. البته قیمت حفاظ لیلیوم به دلیل سنگین وزن بودن آن نسبت به سایر حفاظ ها نیز بیشتر است. در طراحی حفاظ لیلیومی از گل زیبایی لیلیومی الهام گرفته شده است و علت این نامگذاری این است در باغ گل لیلومی هیچ کس به راحتی نمی تواند نفوذ کند زیرا این گل ها به گونه ای در هم تنیده اند که اجازه نفوذ را در بین خود نمی دهند.

نرده حفاظ لیلیومی

نرده روی دیوار لیلیوم و شاخک های آن به گونه ای طراحی شده که هیچ جایی برای قرار دادن دست و پا برای بالا رفتن از دیوار را نمی دهد. در شرکت ایران سازه قیمت ها براساس نرخ اتحادیه تعیین شده و قیمت مناسبی دارد. قیمت حفاظ لیلیومی به طرح، تعداد گل ها و همچنین نمره میلگرد و .... بستگی دارد.

قیمت حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم یکی از بهترین حفاظ های موجود در ایران است که هم امنیت و هم زییایی زیادی را به همراه دارد. حفاظ لیلیوم علاوه بر امنیت بالا زیبایی ساختمان شما را تضمین می کند و به مانند گل های لیلیومی اجازه عبور هیچ فردی را به بالای دیوار نمی دهد زیرا شاخک و گل ها به گونه ای طراحی شده اند که جای دست و پا نمی تواند در بین آن ها قرار گیرد. حفاظ آهنی در واقع یک گل لیلیومی فلزی است که دقیقا شکل خود را از گل های لیلیوم الهام گرفته است. اینکه شما نمی توانید از بین گل های لیلومی در یک باغ عبور کنید چیز عجیبی نیست. نرده حفاظ لیلیومی به صورت گسترده ای در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد و یک حصار امنیتی برای ساختمان های متنوع مانند آپارتمان، ویلا، ساختمان اداری و ... به شمار می رود.

نرده حفاظ لیلیومی
حفاظ لیلیوم

نرده حفاظ لیلیومی

حفاظ آهنی لیلیومی در عرض و ارتفاع های متفاوتی تولید می شود و شما می توانید این حفاظ را برای ساختمان خود براساس نیاز خود تهیه کنید. در شرکت ایران سازه قیمت ها براساس نرخ اتحادیه تعیین شده و قیمت مناسبی برای محصولات خود در نظر گرفته است نرده حفاظ لیلیومی هم به عنوان نرده حفاظ امنیت و زیبایی بالایی داشته و هم اینکه انعطاف پذیری بالایی دارد. در شرکت ایران سازه برای ساخت انواع حفاظ از بهترین متریال موجود استفاده می شود و برای رنگ آمیزی آن نیز از رنگ های کوره ای الکترواستاتیک استفاده می شود. برای جوشکاری از کربن دی اکسید استفاده می شود که دچار پوسیدگی نشود و در عین حال بسیار محکم و ایمن باشد. برای خرید حفاظ لیلیومی باید به جای معتبر رفته و ابعاد مورد نظر را سفارش دهید. اما شما می توانید با خرید از شرکت ایران سازه که بسیار خوش نام در این زمینه است خرید خود را اینترنتی انجام داده و از امنیتی که برای ساختمان خود ایجاد کرده اید لذت ببرید. برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس حاصل نمایید.

قیمت حفاظ لیلیومی
خرید حفاظ لیلیومی
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس