صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

نرده دیوار شاخ گوزنی در نقش نگهبانی حاضر می شود که ایمنی خانه را دوچندان می کند. این نگهبان بی مزد در تاریکی شب تمام حواسش به حرکت افراد می باشد. مگر می شود از لابه لای میلگردهای تنیده شده در هم در نرده آهنی شاخ گوزنی فرار کرد. راهکاری برای افزایش امنیت ساختمان شما وجود دارد. آن راهکار هم استفاده از نرده روی دیوار به طرح شاخ گوزنی است. در بین سایر سازه های فلزی برای امنیت روی دیوار، نرده شاخ گوزنی همیشه درخشیده است. زیرا این حفاظ بالای دیوار به گونه ای طراحی می شود که عبور را سخت و مشکل می کند. خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی در سایت ایران سازه یکی از راهکارهایی بوده که سبب افزایش اسایش مشتری می شود.

عکس حفاظ شاخ گوزنی در ایران سازه

 

از آن جایی که احتیاط شرط عقل است بنابراین امن کردن دیوار خانه با نرده حفاظ شاخ گوزنی نیز از دیگر مواردی بوده که برای آسایش خود باید انجام داد. اما چرا نرده حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی؟ زیرا این نرده در سال های اخیر یکی از بهترین و پرفروش ترین نرده دیوار بوده است. *در ایران سازه حفاظ مدرن دیوار و حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی قیمت های مناسبی دارد. * قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تهران: از آن جایی که قیمت برای خرید از فاکتورهای مهم می باشد. بنابراین توجه به هزینه و قیمت حفاظ شاخ گوزنی در ایران سازه نیز برای رضایت کاربران بسیار مقرون به صرفه می باشد.

زیبایی، امنیت و کیفیت بالا سه صفت حفاظ شاخ گوزنی

امنیت حفاظ شاخ گوزنی و تراکم حفاظ شاخ گوزنی با هم رابطه مستقیمی دارند. قیمت حفاظ شاخ گوزنی دست دوم و نو نیز با یکدیگر متفاوت می باشد. با توجه به تراکم و ارتفاعی که نرده شاخ گوزنی کار شده باشد، قیمت و هزینه آن نیز تغییر می کند. قیمت نرده شاخ گوزنی براساس عواملی همچون تراکم ، ضخامت میلگردها ، ارتفاع ، نوع رنگ و ... تعیین می شود. با توجه به اینکه هر چه میلگرد به کار رفته در این نوع بیشتر باشد ، قیمت نیز تحت تاثیر قرار می گیرد و همچنین امنیت نیر بیشتر می شود، زیرا نفوذ را به حداقل می رساند.

حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی

 

حفاظ شاخ گوزنی پرتراکم

 

حفاظ شاخ گوزنی در ایران سازه

در ایران سازه انواع کارهای اجرا شده انواع حفاظ روی دیوار و همچنین نرده آهنی شاخ گوزنی قرار دارد. انواع عکس حفاظ را در سایت ایران سازه می توانید ببینید. اما چرا ایران سازه: 1. پذیرش و ارسال به سراسر کشور 2. ارائه حفاظ شاخ گوزنی نو و دست دوم 3. برشکاری منظم و ظریف 4. رنگ های الکترواستاتیک حرفه ای 5. جوشکاری با co2 6. بررسی میزان ارتفاع و تراکم مورد نظر با بازدید و مشاوره رایگان 7. تماس با شماره تلفن 09127716460

قیمت نرده شاخ گوزنی

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تهران

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس