صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

خرید درب حیاط فرفورژه یا درب حیاط لیزریی

درب حیاط یکی از مهمترین عناصری است که برای ساختمان به کار می رود. انتخاب یک درب حیاط شیک ویلایی و زیبا مسلما تاثیر زیادی در دکوراسیون خانه دارد. در نظر داشته باشید که ساخت درب حیاط آهنی به صورتی که کیفیت بالا و قیمت مناسبی داشته باشد سبب می شود تا خانه شما با درب شیک و به روزی مزین شود. نکته مهم در خرید درب ویلایی این است که جنس های مختلف قیمت های متفاوتی دارند. برای مثال در نظر داشته باشید که درب حیاط فرفورژه با درب حیاط طرح چوپ یا درب های لاکچری و درب های ساده هر یک قیمت خاص خود را دارد. اگر به دنبال بهترین درب هایی هستید که برای ویلای خود به کار ببرید، به شما پیشنهاد می کنیم که درب ویلایی ایران سازه را مشاهده کنید. در نظر داشته باشید که برای داشتن درب حیاط شیک و امروزی باید از انواع طرح های که برای درب حیاط به کار می رود، آگاه باشید. درب ویلایی در طرح های مختلف مانند فرفورژه – درب حیاط آهنی – درب حیاط طرح چوب- درب ویلایی استیل و ..... همچنین انواع طرح های فانتزی با برش لیزری می باشد. دقت داشته باشید که ایران سازه با توجه به سبک و سلیقه مشتری طرح درب ویلایی را آماده می کند. تنوع محصولات ارائه شده در ایران سازه به حدی است که مشتری ممکن است در انتخاب درب ویلا، مغروق شود!

خرید درب حیاط شیک

درب حیاط و پارکینگ براساس سبک نمای ساختمان و سایر عناصر دکوراتیو انتخاب می شود. برای مثال درب مدرن و برای نماهای کلاسیک و درب ساده و یا سطلنتی برای چنین نماهایی انتخاب می شود. درب حیاط شیک و مدرن باید کیفیت مناسبی داشته باشد تا بتواند سالیان متمادی، در خانه شما ماندگار باشد. اگر به دنبال درب حیاطی هستید که شیک و به روز است و همچنین قیمت مناسبی دارد. شما می توانید درب حیاط خانه خود را از یکی از بهترین ها انتخاب کنید زیرا درب حیاط روی نمای دکوراسیون تاثیر چشم گیری دارد. در نظر داشته باشید که درب ورودی حیاط یا شمالی است یا جنوبی و همچنین طرح های درب حیاط جنوبی و یا شمالی متنوع بوده و در سبک ها مدرن ، کلاسیک و یا نیمه کلاسیک است. این نکته را در نظر داشته باشید که هر سبک قیمت خاص خود را دارد.

خرید درب حیاط شیک

اگر به دنبال درب حیاط شیک و به روزی هستید که قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای نیز دارد ما به شما پیشنهاد می کنیم که درب حیاط ایران سازه را انتخا کنید زیرا قیمت آن براساس نرخ اتحادیه و نهادهای مصوب نظارتی تعیین می شود. زیبایی و کیفیت و همچنین ماندگاری رنگ و جوشکاری با بهترین دستگاه های جوش که ظرافت بالایی دارد همگی در انتخاب یک درب حیاط موثر است. قیمت درب ویلایی نیز فاکتور مهمی است که برای خرید درب حیاط باید به ان توجه کرد. ایران سازه قیمت درب حیاط را با توجه به نرخ اتحادیه تعیین می کند.

قیمت درب ویلایی شیک و به روز
خرید درب مدرن حیاط

قیمت درب ویلایی شیک و مدرن

درب حیاط مدرن یکی از عناصر لازم برای افزایش نمای دکوراسیون است. در نظر داشته باشید که درب حیاطی که مدرن است و در عین حال زیبایی بالایی دارد برای ساختمان شما بسیار مهم است برای مشاوره و یا بازدید رایگان و اطلاع از قیمت می توانید با شرکت ایران سازه با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

قیمت درب ویلایی شیک و مدرن
درب حیاط مدرن
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس