صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

درب ویلایی مدرن با طراحی عالی

درب ویلا در کنار نمای ویلا و فضای داخلی ویلا اولین چیزی است که باید برای زیبایی ساختمان خود به آن توجه کنید. جنس و طرح درب ویلایی تاثیر زیادی در زیبایی نمای ساختمان دارد و اهمیت بسیاری برخوردار است. درب فلزی ویلا را می توان در طرح ها و مدل های مختلف سفارش داد. درب چوبی، درب استیل، درب آهنی و همچنین درب فلزی و ... ازانواع درب ویلاها برای ساختمان هستند. درب آهنی فلزی مدرن از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و بهترین انتخاب برای درب های ویلایی هستند که در خارج از شهر قرار دارند. درب ویلایی کلاسیک بهترین انتخاب برای نماهای سفید هستند که زیبایی خاصی را به همراه می آورند. درب ویلا مانند درب باغ مدل های مختلفی دارد و هر فردی می تواند با توجه به سلیقه خود یکی از درب ها را انتخاب کند.

درب ویلایی شیک و جدید

اگر می خواهید خانه ای داشته باشید که درب حیاط مدرن و لاکچری دارد، بهتر است درب ویلایی مدرن و شیک را برای خود انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که درب حیاط مدرن شیک و جدید می تواند راهکاری برای زیبایی نمای خانه باشد. تنوع طرح و مدل درب حیاط در ایران سازه به قدری زیاد است که شما می توانید به راحتی درب حیاط مدرن را برای خود انتخاب کنید. تنوع درب حیاط در ایران سازه شامل، درب ویلایی مدرن طرح چوب، درب ویلایی برش لیزری، درب ویلایی حیاط شیک استیل، درب فرفورژه و درب ویلایی فانتزی یا سلطنتی، درب حیاط کلاسیک و .... همگی از تنوع درب ویلایی در ایران سازه می باشد.

قیمت درب ویلایی در ایران سازه

در ایران سازه قیمت درب ویلایی براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می شود و مقرون به صرفه است. عواملی مانند جنس و مدل و متریال به کار رفته و همچنین ابعاد روی قیمت درب ویلایی ایران سازه اثر می گذارد. در ایران سازه قیمت درب ویلایی براساس نرخ مصوب و نهادهای نظارتی تعیین می شود و از این رو شما می توانید با خیال راحت از این شرکت اقدام به خرید کنید. به خاطر داشته باشید که درب ویلایی شیک و جدید می تواند امنیت ساختمان را تضمین کند. مهمترین فاکتور در خرید درب ویلایی، قیمت آن است.قیمت براساس طرح و مدل و همچنین متریال تعیین می شود.

خرید درب ویلایی مدرن با کیفیت
قیمت درب ویلایی مدرن

خرید درب ویلایی مدرن با کیفیت

درب ویلایی مدرن و شیک با طراحی عالی و قیمت مناسب و همچنین کیفیت خوب بهترین انتخاب برای شما است. از اولویت های هم درب ورودی و یا درب باغ ساختمان امنیت و استحکام آن می باشد. از طرف دیگر امنیت و استحکام بسیار مهم است اما زیبایی درب ویلایی نیز باید شیک باشد. درب ویلا بسته به متریال به کار رفته در آن می تواند ترکیبی از چوب، شیشه، فلز و یا هر سه این موارد باشد. درب ها بسته به بودجه قیمت های متفاوتی دارد. انواع درب های ویلایی شامل: • درب ویلا مدرن • درب فلزی ویلا • درب فرفورژه • درب نرده ای فلزی • درب استیل • درب حیاط مدرن و شیک طرح چوب و...

قیمت درب ویلایی مدرن
خرید درب حیاط مدرن
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس